Cloudemyx Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ^ Oi... Så hva slags jobb har du rota deg borti RoR? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det første programmet jeg fant på min nye Canal Digital PVR-boks var The Big Bang Theory i HD. I am the swordmaster! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Så hva slags jobb har du rota deg borti RoR? Kunstgalleri! Må gå i mørk bukse og skjorte der. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er det noe sportsgreier det der? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kjekt for Follo. Latterlig av RBK. Men jeg bryr meg ikke så mye om norsk fotball, så jeg griner ikke akkurat. Nå.. Minecraft. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fordi minecraft er pure awesomeness. Craxdm, prøve å finne en onlineserver eller? Minecraft er fantastisk. Nei, jeg spillte bare offline med den versjonen jeg fikk når sida lå nede og det var "free-to-play weekend". Må få kjøpt det Vil spille det på skolen ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Det første programmet jeg fant på min nye Canal Digital PVR-boks var The Big Bang Theory i HD. I am the swordmaster! Så episoden, digget den. Iallefall starten. "So many goblins!" Høres kjent ut. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Spiller minecraft online med HoN folka Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Var i dag ringside på follo-rbk. Det var ikke særlig stas. Walk of shame gjennom Ski til togstasjonen var heller ikke særlig kjekk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Var i dag ringside på follo-rbk. Det var ikke særlig stas. Walk of shame gjennom Ski til togstasjonen var heller ikke særlig kjekk. Er du Rosenborg fan? I så tilfelle, depper jeg med deg. Endret 22. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Søren, der vant Strømsgodset og den snørrklysa som er Ronny Deila..... No offence til noen drammensere altså Og ja, heia Follo Endret 22. september 2010 av Erik Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Er du Rosenborg fan? I så tilfelle, depper jeg med deg. Kan vel kalle meg det ja, takk for støtten ;( Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Godset vant! Blir LETT på ullevål i november Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Follo og Godset ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Godset vant! Blir LETT på ullevål i november Sikker på det? Hvis jeg husker riktig så er det bare en av finalistene som har klart å slå Norges klart beste lag i år. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Godset vant! Blir LETT på ullevål i november Sikker på det? Hvis jeg husker riktig så er det bare en av finalistene som har klart å slå Norges klart beste lag i år. Det er jo typisk da, når norges beste lag står med hatten i handa. Jeg så kampen, det var en follo-lag som presterte kjempebra på hjemmebane. Merk deg hjemmebane her. Det skjer hvert eneste år at lag fra lavere divisjoner slår ut topplag. Synes du RBK spilte en god kamp? Kampen i november derimot, tror jeg blir for "stor" for Follo og jeg tror de teknisk bedre og mer rutinerte Strømsgodset spillerne vil ha liten vanskelighet med å slå. Og snørrklysa har ikke med seg en gjeng primadonnaer, det er unge sultne spillere som har liten respekt samma hva de møter. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Presterte i allefall bedre enn det både Odd og Strømsgodset gjorde idag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Beklager at jeg ikke har vært aktiv i dag, men jeg hadde noe viktigere å gjøre. Var noen som sårt trengte trøst. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ser ikke ut til at du har gått glipp av all verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå