Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Litt usikker der du, Many has/holds prejudice" eller "Many is prejudiced". :)

 

Etter litt googling virker det som "Many holds prejudice" fungerer. Takk for det.

 

 

Har forresten noen anbefalinger på podcast man kan høre på mens man konsentrer seg om andre ting? Popquiz og PILS går ikke, siden jeg fokuserer alt for mye på det de sier.

 

Helst noe med mye god musikk fra 60-00 (god blanding) som ikke er totalt utslitt (*host hark* Radio Norge), og lite prat.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag tidlig våknet jeg igjen av den hakkingen utenfor. Det viste seg at det er en fugl som sitter og hakker på veggen av en eller annen grunn. Vet ikke hvorfor den gjør det...

Heldigvis sovnet jeg igjen og våknet for en time siden. Har et lass med oppvask, men gadd ikke ta den, så da ble det pizza i dag. Den stod ikke lenge ine i ovnen, men allikevel ble den litt for mye stekt. Når du ikke klarer og steke en pizza en gang....

Ikke noe post i dag heller, bare en meny fra et gatekjøkken.

 

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg har det såppass tungt her i livet at til tross for at jeg har brukt sovepiller, overstyrer jeg det helt og sovner ikke. Da er det fullt mulig for meg å være våken i over ett døgn og sovner rett og slett av utmattelse. Når jeg først får sove lenge og våkner opp med følelsen av at jeg har fått ladet batteriene, noe jeg sjelden føler, så tør jeg påstå at jeg er heldig.

Hadde du vært en flue på veggen inne i hodet mitt hadde du funnnet nærmeste rømningsvei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...