Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Litt usikker der du, Many has/holds prejudice" eller "Many is prejudiced". Etter litt googling virker det som "Many holds prejudice" fungerer. Takk for det. Har forresten noen anbefalinger på podcast man kan høre på mens man konsentrer seg om andre ting? Popquiz og PILS går ikke, siden jeg fokuserer alt for mye på det de sier. Helst noe med mye god musikk fra 60-00 (god blanding) som ikke er totalt utslitt (*host hark* Radio Norge), og lite prat. Endret 21. september 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 This is metal? Meget underholdende. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Metal blir litt slitsomt når man gjør lekser. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) I dag tidlig våknet jeg igjen av den hakkingen utenfor. Det viste seg at det er en fugl som sitter og hakker på veggen av en eller annen grunn. Vet ikke hvorfor den gjør det... Heldigvis sovnet jeg igjen og våknet for en time siden. Har et lass med oppvask, men gadd ikke ta den, så da ble det pizza i dag. Den stod ikke lenge ine i ovnen, men allikevel ble den litt for mye stekt. Når du ikke klarer og steke en pizza en gang.... Ikke noe post i dag heller, bare en meny fra et gatekjøkken. Endret 21. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Heldigvis sovnet jeg igjen og våknet for en time siden. I think you're doing it wrong. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Klokken var 19:30 når du skrev innlegget. Man er ikke "heldig" når man våkner 18:30, da er det ett eller annet som ikke er som det skal. Endret 21. september 2010 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har det såppass tungt her i livet at til tross for at jeg har brukt sovepiller, overstyrer jeg det helt og sovner ikke. Da er det fullt mulig for meg å være våken i over ett døgn og sovner rett og slett av utmattelse. Når jeg først får sove lenge og våkner opp med følelsen av at jeg har fått ladet batteriene, noe jeg sjelden føler, så tør jeg påstå at jeg er heldig. Hadde du vært en flue på veggen inne i hodet mitt hadde du funnnet nærmeste rømningsvei. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Du har aldri noen sinne nevnt at du har problemer med å sove, så jeg får heller beklage for at jeg nevnte det med søvn når jeg ikke visste hvilken situasjon du var i. Synes uansett ikke det er noe vits i å reagere såpass mye. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Gjør ingenting det. Synes vel heller ikke at jeg reagerte så mye. Om du følte det, var ikke det meningen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Mary holds juice? Wtf is this? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Denne har jeg ikke sett før. Religion Pidgeon. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759731&st=9160&p=16236367entry16236367 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg fikk Starcraft 2 i posten i dag. Jeg spiller skjeldent på PC og har knapt tatt i et strategispill tidligere. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg kjøpte det. Menmen. Fint cover! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Legg meg til hvis du vil spille, Laland. Char. name: MegaMats Char. code: 853 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har ikke åpnet coveret enda, men skal ha det i bakhodet til når(hvis) jeg installerer det Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Mary holds juice? Wtf is this? AltF4 ridende på en enhjørning. Og idag har jeg hatt besøk av en av mine søskenbarn. Virkelig en koselig type. Endret 21. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg sier god natt. Håper resten av dere søte små får en god natts søvn ^_^ Endret 21. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 AltF4 ridende på en enhjørning. Hvilken del av enhjørningen er det han rir? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Vanskelig å si igrunn. Ærlig talt vet jeg ikke hvem som rir hvem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kinkig situasjon det der ja. Men det er uansett ikke alle som kan si de har ridd en enhjørning/AltF4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå