Mokko Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Send henne innom når hun er ferdig borte hos deg, da. Rydder/vasker hun også? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja dette er virkelig en fantastisk morgen. Ønsker alle en fortreffelig morgen og en begiventetsrik dag. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Etter en hyggelig frokost så må jeg si meg enig med deg RoR. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ouch, har klippet neglen litt for langt inn på den ene fingeren. Det gjør vondt! Og for sikkerhetskyld slenger jeg inn ett spørsmål som ikke har noe med skolearbeid å gjøre (plystre). Er rasisme fortsatt er sentralt tema i dag? (vi har om Amerika på 60-tallet) Sliter litt med å finne på påstander bortsett fra "Ja, fordi det fortsatt er rasisme i verden." Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 God dag ja. Atter en gang har vi fri i norsken fordi læreren vår ikke gidder Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei skole i morgen . Vel høstferien varer ikke evig. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Enda en dag med skole er over ^_^ Endret 21. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 OK, nå begynner det å bli litt vel drøyt her. Jordens undergang kan jeg til nøds takle, men INTERNETT BORTE I MÅNEDSVIS?! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Noooooooes!!!!! Det ville være en skjebne verre enn verdens undergang. Edit: Hmmm, men over til noe helt annet. Jeg tror jeg har utviklet en avhengighet. Det å gjøre og tenke på samme ting hele tiden er vel deffinisjonen på avhengighet? :unsure: Endret 21. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fikk hele CS5 pakken i dag Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) OK, nå begynner det å bli litt vel drøyt her. Jordens undergang kan jeg til nøds takle, men INTERNETT BORTE I MÅNEDSVIS?! De sa at alle pc'er ville bryte sammen ved millnnieum skifte også, ikke hør på de Edit: Hmmm, men over til noe helt annet. Jeg tror jeg har utviklet en avhengighet. Det å gjøre og tenke på samme ting hele tiden er vel deffinisjonen på avhengighet? :unsure: Neida, det er kjærleik, RoR. Men det kan lett forveksles med avhengighet, idioti og ymse psykoser. Endret 21. september 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Blodrød himmel og null internett.. Tror maya-indianerne bommet med ett år Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Edit: Hmmm, men over til noe helt annet. Jeg tror jeg har utviklet en avhengighet. Det å gjøre og tenke på samme ting hele tiden er vel deffinisjonen på avhengighet? :unsure: Neida, det er kjærleik, RoR. Men det kan lett forveksles med avhengighet, idioti og ymse psykoser. Ahhh! Derfor jeg lett kan kjenne meg igjen i de psykosene der. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Blodrød himmel og null internett.. Tror maya-indianerne bommet med ett år De var mer nøyaktige enn dagens meteorologer uansett Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 OK, nå begynner det å bli litt vel drøyt her. Jordens undergang kan jeg til nøds takle, men INTERNETT BORTE I MÅNEDSVIS?! Det er jo bare snakk om strømmen, så det er jo ikke verre enn at du må sitte i mørket og surfe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Internett går nok på strøm det også. Databaser, nettleverandører også videre. For min del må 2012 bli en realitet før 2013. Den [i 2013] er jo enda verre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hvordan bruker man ordet "prejudice" (fordom) i en setning. Skal skrive: Mange har fortsatt fordommer mot fargede i dag. Kan man si "have/got" som vi sier "har" på norsk? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Many people still have prejudices against blacks today ? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Litt usikker der du, Many has/holds prejudice" eller "Many is prejudiced". Internett går nok på strøm det også. Databaser, nettleverandører også videre. For min del må 2012 bli en realitet før 2013. Den [i 2013] er jo enda verre. Ja, hvordan skal jeg da holde kontakten med Megami-sama. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Internett går nok på strøm det også. Databaser, nettleverandører også videre. For min del må 2012 bli en realitet før 2013. Den [i 2013] er jo enda verre. Dude, making a joke here. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå