nubbiz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Takk for det Nei, det er nok ikke meg. Skriver en god del selv, men tror ikke de temaene egner seg for slike anledninger. Endret 20. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ok, bra ble det i alle fall! Litt konstruktiv kritikk tåler du vel? Ble litt merkelig med det gjentagende mønstret under overskriften Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 All konstruktiv kritikk tas imot med åpne armer. Og joda. Tenkte en stund over det, men glemte helt av det når jeg publiserte det. En lett ting å fikse, så vi får se Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ah, nubbiz er så Kawaii!! Jeg tror hun kommer til å elske det. Synd det ikke var du som hadde skrevet diktet, det hadde vært sååååå romantisk. *føler han fremstår som en liten jente akkurat nå* Bare si fra, jeg skriver en del av den typen dikt, men det beste ville vært ett fra din egen hånd. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Skulle selvfølgelig heller ha skrevet noe selv. Men siden denne ideen ble til for noen timer siden ble det litt hastverk. Og dikt uten den riktige motivasjonen blir som regel makkverk. Og takk RoR Endret 21. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det hadde selvsagt vært bedre om du hadde skrevet det selv, men jeg syns det ble bra uansett jeg. Mer har jeg egentlig ikke å tilføye, utenom et aldri så lite "lykke til" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Aww.. Så søtt, nubbert. Det der tror jeg hun kommer til å like. Lykke til! VIllanden, ting er ikke helt sikker angående kjæreste eller ikke, men vi har da bedrevet en del småflørting så håper da hun ser det på samme måte. Jeg sender lykkehilsener din vei også. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fikk solgt en drøss med gamle skolebøker i dag da. Mer penger = flere spill Skal bestille COD:BO og Nier i morgen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Godt at det ikke bare er meg som ikke har spilt Nier. Endret 21. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det samme sier jeg, skal vi lage en klubb? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tegnebrett ftw Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) God morgen ja, Craxdm Gjorde seg med en real frokost nå ja. Egg og bacon ^_^ Edit: Tegnebrett ftw Har et Bamboo-tegnebrett selv jeg. Det er nice Endret 21. september 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Send mora di hit og be henne lage noe frokost til meg også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg kunne også trengt egg og bacon Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Vi kan dele på henne. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, for all del. Bare forsyn dere! <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå