Vaine Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 WoW krever en lite beskjeden del av tiden min for.. tiden! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 La meg litt nedpå senga, holdt på og sovne. Legger tidlig i kveld tror jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ser den. Legger meg nå, jeg. God natt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God natt dere to. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) God natt! Ja jeg skal ikke legge meg helt enda da. Endret 20. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Natta søtinger ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 God natt dere to, og drøm søte drømmer om engler som plukker dere opp og bærer dere inn i fantasiens rike. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) =\ Til informasjon folkens; Første episode av sesong 7 med House M.D. blir tilgjengelig i natt. Dette blir en laaaaang natt Lurer på om jeg skal ta meg råd til å kjøpe et ekstra headset for å ha på skolen. Øreplugger til 150kr har merkelig nok shitty lyd... EDIT: Slitsomt med 26 faner nettleseren. Men jeg trenger jo alle! Endret 20. september 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er nettopp det jeg også er RoR ^_^ Og jeg liker å tro at jeg bedre på design og koding enn jeg er på kort og denslags. Yay. En likesinnet. Min spesialitet er å skrive dikt til dem. ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Til informasjon folkens; Første episode av sesong 7 med House M.D. blir tilgjengelig i natt. Ja... ja.....ja.... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er nettopp det jeg også er RoR ^_^ Og jeg liker å tro at jeg bedre på design og koding enn jeg er på kort og denslags. Yay. En likesinnet. Min spesialitet er å skrive dikt til dem. ^_^ Min spesialitet er å skremme dem vekk lenge før jeg en gang rekker å si "hei" til dem. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kan noen spamme tråden når de finner en house torrent? Orker ikke lete hele tiden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nei, for da bryter de retningslinjene Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er nettopp det jeg også er RoR ^_^ Og jeg liker å tro at jeg bedre på design og koding enn jeg er på kort og denslags. Yay. En likesinnet. Min spesialitet er å skrive dikt til dem. ^_^ Min spesialitet er å skremme dem vekk lenge før jeg en gang rekker å si "hei" til dem. Hahaha, hvordan funker det for deg AltF4? ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Og jeg velger å referere til retningslinje 2.3 - Posting: Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.Brudd på disse reglene kan medføre sletting av innlegg, advarsel og/eller midlertidig/permanent utestengelse. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hahaha, hvordan funker det for deg AltF4? ^_^ Jeg tror det står på autocast for det går helt av seg selv! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Min spesialitet er å skremme dem vekk lenge før jeg en gang rekker å si "hei" til dem. Start med: Jeg er AltF4. Kjenner du meg ikke, så kan du bare stikke av. Hvis du ikke rekker å si noe til dem en gang, så kan du trykke det på en t-skjorte. Dette blir en lang natt. Skal lage en kommunikasjonsstrategi og Reklamekampanje for Nugatti Krønsjy som skal vises fram til læreren i morgen. Heldigvis er det mye mer interessant enn vanlige lekser. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er klart, om jeg treffer ei jente som kjenner meg som AltF4 - uten å vite hvem jeg egentlig er - skal vi gifte oss på stedet. Du kan få bruke AltF4-approves bildet mitt! Free of charge. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Retningslinjene ja... På min vandring langs www fant jeg dette bildet. I følge japanere blir visst dildoer laget i Norge... EDIT: Ny poll snart? Endret 20. september 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå