Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

=\

 

Til informasjon folkens; Første episode av sesong 7 med House M.D. blir tilgjengelig i natt. :)

Dette blir en laaaaang natt :)

Lurer på om jeg skal ta meg råd til å kjøpe et ekstra headset for å ha på skolen. Øreplugger til 150kr har merkelig nok shitty lyd...

 

EDIT: Slitsomt med 26 faner nettleseren. Men jeg trenger jo alle!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Og jeg velger å referere til retningslinje 2.3 - Posting:

Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.

Brudd på disse reglene kan medføre sletting av innlegg, advarsel og/eller midlertidig/permanent utestengelse.

Lenke til kommentar

Min spesialitet er å skremme dem vekk lenge før jeg en gang rekker å si "hei" til dem.

 

Start med: Jeg er AltF4. Kjenner du meg ikke, så kan du bare stikke av. Hvis du ikke rekker å si noe til dem en gang, så kan du trykke det på en t-skjorte.

 

Dette blir en lang natt. Skal lage en kommunikasjonsstrategi og Reklamekampanje for Nugatti Krønsjy som skal vises fram til læreren i morgen. Heldigvis er det mye mer interessant enn vanlige lekser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...