Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

laland360 n0n. Mulig vennelista er full, men det fikser jeg etterpå.

 

Nå er det snart en gruppefremføring i historie om utvandringen til Amerika på 1800-tallet. Tror det kan bli god stemning!

 

 

Edit: Det ble jaggu god stemning! Venter bare på å få en karakter nå.

 

Definer "god stemning", takk. Og lykke til med karakteren. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har omsider aktivert XBL Gold igjen, siden de har tilbud og ladida. Nå trenger jeg bare gamertags til folk som spiller Red Dead Redemption og Halo: Reach. Kommer ikke på noen andre spill jeg både har til Xbox og føler for å spille online i :|

captn aubery. Har ikke tv akkurat nå, så kan ikke bli med på noe før elkjøp sier at tven er kommet tilbake.

 

EDIT: God Morgen forresten, høstferie ftw.

Endret av Bloodlines
Lenke til kommentar

Legger meg sent, våkner klokken 6 av at en heisekran står utenfor vinduet mitt og tester heisefunksjonen. så på skolen. datateknikk. drar hjem. må gjøre programmeringsinnlevering vaskeklær kjøpe mat og kaste søppel. hvorfor fins slike dager egentlig? :(

 

et lite pluss er at foreleseren knuste et tastatur, en mus, en laptop og en lcd skjerm for å vise oss hvordan det fungerer. B)

Lenke til kommentar

laland360 n0n. Mulig vennelista er full, men det fikser jeg etterpå.

 

Nå er det snart en gruppefremføring i historie om utvandringen til Amerika på 1800-tallet. Tror det kan bli god stemning!

 

 

Edit: Det ble jaggu god stemning! Venter bare på å få en karakter nå.

 

Definer "god stemning", takk. Og lykke til med karakteren. :)

 

God stemning i dette tilfellet er godt humør, en fornøyd sjel og følelsen av å være ferdig - ordentlig ferdig - med et prosjekt. Karakteren ble dessverre ikke det jeg håpet eller trodde på, men da har jeg noe å jobbe med.

Lenke til kommentar

Legger meg sent, våkner klokken 6 av at en heisekran står utenfor vinduet mitt og tester heisefunksjonen. så på skolen. datateknikk. drar hjem. må gjøre programmeringsinnlevering vaskeklær kjøpe mat og kaste søppel. hvorfor fins slike dager egentlig? :(

 

et lite pluss er at foreleseren knuste et tastatur, en mus, en laptop og en lcd skjerm for å vise oss hvordan det fungerer. B)

 

 

Snakker vi TK110 @ NITH ?

Lenke til kommentar

Hater virkelig engelsklæreren vår! Utrolig irriterende når majoriteten av klassen er bedre enn henne i engelsk :angry: På torsdag skal vi ha prøve om noen lesestykker i boka som bare er dritt og en stil på ei økt. I tillegg har vi norsk stil til fredag. Eneste pluss der er at jeg kan skrive om spill ^_^

 

Og forresten. Er det noen fra sørlandet som skal på Sørlanet? Var ei spretten dame på skolen som gikk rundt og infomerte om det ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...