Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfan. Sjefen min er så dårlig til å lage skjemaer i Excel at det nesten er morsomt. Først fikk vi noen nye timelister som vi skulle begynne å bruke i forrige uke. Flotte de, men det var ikke noen steder å faktisk fylle inn antall timer. Greit da, der dreit han seg ut. Det var han enig i. Med sitt andre forsøk har han fått til en rute for å fylle inn timer, men nå er det ikke nok plass til å få inn alle prosjektene. Hjelper fint lite med tre kolonner for tre forskjellige prosjekter når vi har hatt fire-fem de siste to ukene.

 

Hvorfor kan han ikke bare gjøre skjemaet bredt? Lag 5-6 kolonner for forskjellige prosjekter og gjør alle de andre rutene litt bredere også. Er litt slitsomt å måtte skrive 19.9.10 istedenfor 10.09.2010. Og fyll inn navnedagene da for svarte. Vi liker ikke å skrive "mandag", "tirsdag" osv hele tiden. Nei, vi får håper han bryter pappapermen snart for de forandringene han har gjort siden den startet har vært rimelig mislykkede :p

 

Han får iallefall ikke noe timelister fra meg før de har blitt mye bredere. /rant

Lenke til kommentar

Jeg er bare snill, så lenge du ikke bryter retningslinjene. Villanden derimot, skal du passe deg for. Han er glad i karsk, har mokasiner som ikke lenger er svarte men heller mørke mørke røde av neseblod og lisseslips med stålwire i midten så han er klar til kamp i Trondheim når som helst.

 

Du kjenner meg altfor godt, Altyboy.

 

Så Moon nå, meget bra film!

 

Enig!

 

Manchester United :love:

 

+1

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Ulovlig mye aktivitet her. Er borte 24 timer også må jeg plutselig lese gjennom 3-4 sider, tssk tssk.

Selv har jeg klart å skaffe meg Red Dead Redemption (lånt av en venn) og storkoser meg med det. Gjør litt lite missions og loker litt mye rundt, men det er jo ofte sånn det blir med sandbox-spill.

 

Nå må jeg skrive ferdig den umulige naturfagsoppgaven jeg nevnte på fredag, gjøre litt tysk, forhåpentligvis øvelseskjøre og så spille litt HoN :)

Lenke til kommentar

Jeg er bare snill, så lenge du ikke bryter retningslinjene. Villanden derimot, skal du passe deg for. Han er glad i karsk, har mokasiner som ikke lenger er svarte men heller mørke mørke røde av neseblod og lisseslips med stålwire i midten så han er klar til kamp i Trondheim når som helst.

 

Du kjenner meg altfor godt, Altyboy.

 

 

Det er jeg meget glad for!

 

Da sitter jeg på toget til Steinkjer igjen, med Diablo Swing Orchestra på ørene.

 

Ah, så herlig. DSO altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...