Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å les no. Det gjør deg i alle fall mer trøtt enn å sitte foran skjermen. her er det leggetid i alle fall, god natt :)

 

Prøver å legge på meg, men det er faen ikke lett :( Spiser jo masse mat, og trener aldri...

Hvis du virkelig vil legge på deg så kan du for eksempel spille færre ganger om dagen, men samtidig spise større måltider. Vil tippe det gjør forbrenningen dårligere.

 

tstl.gif

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Brennhett tips til de som sliter med søvnmangel: Akkupunktur!

Hadde en periode jeg kunne gå søvnløs i dagesvis, og prøvde det meste.. Fikk et tips fra tanta mi om å prøve akkupunktur, og jaggu funka det. Jeg må si meg ekstremt skeptisk til denne behandlingsmetoden, men den gikk fort over. Det er riktignok svindyrt (450,- for 50 min der jeg gikk). Hadde vel 8-10 behandlinger over 2-3 mnd eller noe, og det kurerte så å si alle mine plager.

Lenge siden jeg har vært der nå, men har strengt tatt ikke hatt behov for det på lenge heller.

 

Tro det eller ei, det er verdt et forsøk ;)

Lenke til kommentar

Veide meg nettopp, den viste 64,noe kg. Høyde ca 184-86. Forrige gang jeg veide meg viste den ca 52 (:o), men så har jeg lagt på meg en hel haug oppover den siste tida også.

 

EDIT: Så vidt innenfor idealvekten, jeg da. Kos.

 

 

800px-BMI_grid_nb.svg.png

 

Begynte å le litt når jeg så at du puttet opp en graf som det der. Det er vel ganske store feil marginer på de der. Et veldig godt eksempel på det er det faktumet at muskler veier mer en fett, så i følge den der så kommer en fyr som er 190 og veier 100+ og er skikkelig "buff" overvektig. You logic is non-existent.

 

Jeg er fullt klar over det, og det var egentlig mest ment for skøy.

 

EDIT: Ogeh.. jeg våknet for et kvarter siden..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...