Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda, AltF4. Nå er jeg forberedt på det meste, så nå kan du bare ta deg en tur :lol:

 

Jeg er bare snill, så lenge du ikke bryter retningslinjene. Villanden derimot, skal du passe deg for. Han er glad i karsk, har mokasiner som ikke lenger er svarte men heller mørke mørke røde av neseblod og lisseslips med stålwire i midten så han er klar til kamp i Trondheim når som helst.

 

 

Hva handler Moon om?

 

En mann som er på jobb alene på månen, og som snart skal hjem etter tre år. Denne anmeldelsen er god.

Lenke til kommentar

Gi den en sjangs. Er en kanon film!

 

I kveld har det gått opp for meg hvor bra jeg egentlig har det for tiden. Jeg har fullført skolen, har fått en godt betalt jobb, depresjonen er borte, har en snill familie og gode venner, og vekten er på vei nedover. Alt i alt, så er livet ganske bra for tiden. ^^

Lenke til kommentar

Uansett, jeg høyner.

 

Hvem i svarte huleste åpner klesskapet og finner den skjorten som det beste valget å holde en konsert i?

 

Her diskuteres det vekt ser jeg, er jo rene lettvekteren jeg, i forhold til dere. 1,86m og 88 kg. :)

Fjærvekt jeg da eller? 182cm og 75kg.

 

186 og 75kg. HAH!

 

Ellers har vært liv her i leiren ser jeg. Jeg har spist en ypperst herlig middag og sett Oldboy på blåstråle.

Fortsatt min favoritt.

Lenke til kommentar

Uansett, jeg høyner.

 

Hvem i svarte huleste åpner klesskapet og finner den skjorten som det beste valget å holde en konsert i?

 

Her diskuteres det vekt ser jeg, er jo rene lettvekteren jeg, i forhold til dere. 1,86m og 88 kg. :)

Fjærvekt jeg da eller? 182cm og 75kg.

 

186 og 75kg. HAH!

 

Ellers har vært liv her i leiren ser jeg. Jeg har spist en ypperst herlig middag og sett Oldboy på blåstråle.

Fortsatt min favoritt.

186 og 60kg......

Lenke til kommentar

Uansett, jeg høyner.

 

Hvem i svarte huleste åpner klesskapet og finner den skjorten som det beste valget å holde en konsert i?

 

Det kan du spørre om. Aner ikke når bildet er tatt, men på konserten forrige helg gikk det mer i klær med masse lys på som endret farge utifra "humøret" på sangen. Akkurat det så forsåvidt kult ut.

 

 

Så nettopp Watchmen for første gang, som jeg må innrømme at var langt bedre enn forventet. Hadde ikke trodd jeg skulle like den noe særlig, men jeg syntes den var overraskende god.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Veide meg nettopp, den viste 64,noe kg. Høyde ca 184-86. Forrige gang jeg veide meg viste den ca 52 (:o), men så har jeg lagt på meg en hel haug oppover den siste tida også.

 

EDIT: Så vidt innenfor idealvekten, jeg da. Kos.

 

800px-BMI_grid_nb.svg.png

Begynte å le litt når jeg så at du puttet opp en graf som det der. Det er vel ganske store feil marginer på de der. Et veldig godt eksempel på det er det faktumet at muskler veier mer en fett, så i følge den der så kommer en fyr som er 190 og veier 100+ og er skikkelig "buff" overvektig. You logic is non-existent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...