Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God dag, god dag. Snart ferdig på jobb nå :D

 

Vi gleder oss allerede. Will there be cake? :w00t:

 

Naurligvis ^_^

 

Fikk ikke spilt noe. En vampyrs bekjennelser på tv. Endte opp med å se den istedet. Ellers følger jeg med på en skikkelig fight på Diskusjon.no om 9/11 og om regjeringen var bak det hele. Den tråden kunne trengt en moderator.

 

Link til den tråden?

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
Ja, også denne da Sivert Høyem – The House Of The Rising Sun. Faen den er rå.

 

Det meste av Sivert Høyem er rått, han er uten tvil den beste norske vokalisten.

 

 

Og god morgon til alle! Kjenner på meg at dette blir ein dag med mykje planlegging rundt bokdemonstrasjonen til klassen min, er utruleg godt å lese og høyre om støtta vi får.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Jeg syns biten med at USA sto bak det selv låter mildt sagt håpløst teit ut.

USA hadde aldri, ALDRI kommet seg inn i Irak og Afganistan uten 9/11. Gjett hvem som eier oljereservene der i dag... Så er det tekniske med selve fallet av tårnene, men det orker jeg ikke gå nærmere inn på.

 

Discuss!

Lenke til kommentar

Joa, jeg ser poenget, men at de aldri hadde kommet inn dit stemmer neppe slik jeg ser det. Før eller siden hadde det kommet til krig der nede, nettopp fordi Saddam Hussein og hans regjerende likemenn ikke er av det hyggelige, fredelige sorten. Og oljen hadde dermed blitt tatt uansett, og jeg tror virkelig ikke amerikanske myndigheter tenker at de skal få noen til å kapre fly og ødelegge for seg selv på den måten. Skal de ha kontakter med Al Qaida også da, for å finne noen som er villige og overtale dem til å ødelegge sitt eget hjemland og religion fordi fienden vil ha oljen deres? Jeg syns det virker søkt.

Lenke til kommentar

Var hos frisøren i går. Skulle bli klipt av en lærling, noe som blir halv pris. Awesome, tenkte jeg.

 

1 time og 45 minutter senere var hun ferdig. Altså: 105 minutter!! Jeg jeg hadde forholdsvis kort hår, noe som kan klippes av på 20 minutter maks. Men nei da. Aldri vært borti en så nøye frisør før. Safe to say, I'm not going back.

Lenke til kommentar

Helt ok. Ikke fin nok til at var greit for meg at hun brukte en evighet på håret mitt.

 

Og senere, når jeg og noen kompiser tok Timesekspressen (en buss), så krasjet den inn i bakdelen på en bil som hadde stoppet grunnet kø i en tunnel. Det var intenst. :) Gikk greit med alle, men bakluka fikk seg en helvetes bulk, og bakruta lå i biter på asfalten.

Lenke til kommentar

Min dag derimot har vært noe av det motsatte. Sto opp klokken 9, spiste forkost og tok meg en røyk. Fyrte deretter opp Halo: Reach for å ta noen achievements, men endte opp i multiplayer sammen med en kompis. Og tralala, her sitter jeg da. Lurer på om jeg skal stikke på butikken og kjøpe potetgull og brus til kvelden. Har også veldig lys til å dra til byen og kjøpe meg en Blu-Ray film, men jeg ser heller en nedlastet en. Har ikke noe behov for å føye meg etter norske priser på blåstrålefilmer.

 

Så hva skal jeg kjøpe på botika? En pose med Sourcream & Onion og en Cola er allerede reservert.

Lenke til kommentar

Var hos frisøren i går. Skulle bli klipt av en lærling, noe som blir halv pris. Awesome, tenkte jeg.

 

1 time og 45 minutter senere var hun ferdig. Altså: 105 minutter!! Jeg jeg hadde forholdsvis kort hår, noe som kan klippes av på 20 minutter maks. Men nei da. Aldri vært borti en så nøye frisør før. Safe to say, I'm not going back.

 

Noobs. Noobs everywhere.

 

@Lakus: Nå vet jeg ikke om dette er aktuelt for deg, men selv handler jeg mange filmer på Platekompaniet. Blåstråle til 100 spenn stykket, en pris jeg absolutt kan leve med.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Var hos frisøren i går. Skulle bli klipt av en lærling, noe som blir halv pris. Awesome, tenkte jeg.

 

1 time og 45 minutter senere var hun ferdig. Altså: 105 minutter!! Jeg jeg hadde forholdsvis kort hår, noe som kan klippes av på 20 minutter maks. Men nei da. Aldri vært borti en så nøye frisør før. Safe to say, I'm not going back.

 

Her hvor jeg bor få man klippen gratis av lærlinger ^_^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...