AltF4 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Mammakamel har verdens råeste latter. Dessuten gleder jeg meg til han sjekker trynebok-siden sin. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jaha? Diffust må jeg si, ikke bra for en som er så nysgjerrig som meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 La oss si det slik at han har brutt enkelte lover, og at jeg nå har fylt siden hans med pirat-videoer fra youtube. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hehe...din snik. Skal jeg legge meg, eller skal jeg spille? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Spille. Da har vi tømt whiskyflaska og sjitpraten har gått løst i hele kveld. Det er ikke ofte alle vi som har kjent hverandre i 12 år møtes, men det er sabla koselig når det skjer. Dagens sjekketriks: Æ har eget rom, å ei diiiiiger dobbelsæng. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 fungerer på meg i hvertfall, faen som jeg hater den lille planken jeg ligger på oppe ved sankthanshaugen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fikk ikke spilt noe. En vampyrs bekjennelser på tv. Endte opp med å se den istedet. Ellers følger jeg med på en skikkelig fight på Diskusjon.no om 9/11 og om regjeringen var bak det hele. Den tråden kunne trengt en moderator. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvilken part tar du medhold med da mr. myx? Selv vet jeg alt for lite om det til at jeg kan ha noen synspunkter på det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ingen part. Jeg bare lurker der akkurat nå, fordi det er en fyr der nå som er helt sprø og har til tider 4dobbelpostet og sitert meterlange sitater, bare for å skrive en linje til svar. Jeg vet heller ikke så mye om det til å ta noens side i saken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg syns biten med at USA sto bak det selv låter mildt sagt håpløst teit ut. Men jeg klarer virkelig ikke å hoppe på sørgekoret over de som døde uten å tenke på de millioner av sivile USA har drept gjennom tidenes kriger men som ingen nevner. Det er en forskjell på krig og et sivilt angrep som det 9/11 var, og det forstår jeg og jeg har virkelig medfølelse med de rammede - men sivile tap er sivile tap og så lenge USA syns så jævlig synd på seg selv uten å i det hele tatt balansere synet sitt blir det veldig skjevt for meg. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Med å ønske resten en fortreffelig natt videre sier jeg meg enig med siste del av AltF4's innlegg. Nattinatt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg tror jeg også skal legge meg. Trøtt som en spade. ^_^ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Hvor trøtt er en spade egentlig? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Trøttere enn meg tydeligvis. Umulig og sovne. Endret 18. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Du får prøve å telle sauer Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Blir så sulten av det. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Er det ikke det vi har nattmat til? :unsure: Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 For å dempe sulten da vettu, luringen Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kan dempe sulten med sauer også ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå