Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Demonstrerte-for-skoleboeker-1157921.html#kommentarer

 

Eg var ein av leiarane for demonstrasjonen ^^ (Du ser meg ikkje på biletet, though)

 

Var uforskamma kor useriøst vi blei tatt, sjølv om vi hadde gjort alt riktig. Vi hadde statistikk, informert skulen, fått heile trinnet med oss, informert Rådhuset, hadde argument, og likevel blir vi behandla som 6-åringar-.- Men på heradsmøtet skal vi nok grille ordføraren og dei andre politikarane godt.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takket være den mest idiotiske timeplanen jeg har noen gang vært borti, så er jeg ferdig ti på to, istedet for ti over halv elleve.

Fritimer mitt imellom sucks... heller i begynnelsen eller slutt... sove lenge eller tidlig ferdig!

 

Jeg starter 8.15, timen er ferdig 10.00. Deretter har jeg fire timer fri til kl 14.00, og slutter for dagen kl 15.35. Herregud så oppgitt jeg blir.. resten av klassen slutter 11.35 i dag. :cry:

 

EDIT: Btw, noen som kan anbefale en bra film som går på kino nå? Har sett Inception (helt genial).

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

http://experience_st...x&_id=106081278

 

Hmm :hmm:

 

Ferdig på skolen nå (har hatt lang fri midt på dagen), men jeg har noe naturfag jeg må gjøre. Vi har vært på ekskursjon i skogen, og jeg må skrive en "stil" på to sider. Det hadde vært greit hvis ikke det var for målene. For å få toppkarakter må jeg diskutere og forklare hvordan de abiotiske og biotiske faktorene påvirker hverandre.

 

Har om akkurat det samme i naturfagen jeg også nå. Tror vi skal ha en lignende oppgave etter hvert vi òg. Du må vel rett og slett bare kjøre litt kvalifisert gjetning :p

Lenke til kommentar

Takket være den mest idiotiske timeplanen jeg har noen gang vært borti, så er jeg ferdig ti på to, istedet for ti over halv elleve.

Fritimer mitt imellom sucks... heller i begynnelsen eller slutt... sove lenge eller tidlig ferdig!

 

Jeg starter 8.15, timen er ferdig 10.00. Deretter har jeg fire timer fri til kl 14.00, og slutter for dagen kl 15.35. Herregud så oppgitt jeg blir.. resten av klassen slutter 11.35 i dag. :cry:

 

EDIT: Btw, noen som kan anbefale en bra film som går på kino nå? Har sett Inception (helt genial).

 

Toy Story 3? Resident Evil?

 

Sistnevnte er kanskje ikke bra, men det er RE.

Lenke til kommentar

Å herregud. Jeg har aldri egentlig tenkt over hvor små jenter på 13-14 faktisk er, men da en av dem prøvde å få oppmerksomheten min ved og strutte med rumpa og la toppen gli lengre og lengre ned. Vel, jeg ble ukomfortabel. Hadde hun vært 4-5 år eldre og holdt seg til et smil og et "hei"hadde jeg nok skrevet noe annet, men gud hvor rart det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...