Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg hater å ha den nederste posten på en side!

/revive

 

Eivl trenger det for å videreutvikle GamerLAN-siden.

 

Jeg må forreste lage en organisasjon for å få støtte fra Hyperion. Lurer på hva den kommer til å hete. Eneste jeg kan komme på er "Initiativsgruppe for innlegg.no" eller noe i den dur, men det er jo ikke så veldig inspirerende navn. Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eivl trenger det for å videreutvikle GamerLAN-siden.

 

Jeg må forreste lage en organisasjon for å få støtte fra Hyperion. Lurer på hva den kommer til å hete. Eneste jeg kan komme på er "Initiativsgruppe for innlegg.no" eller noe i den dur, men det er jo ikke så veldig inspirerende navn. Forslag?

Beklager, er absolutt ikke min sterke side...

Lenke til kommentar

Takket være den mest idiotiske timeplanen jeg har noen gang vært borti, så er jeg ferdig ti på to, istedet for ti over halv elleve.

Fritimer mitt imellom sucks... heller i begynnelsen eller slutt... sove lenge eller tidlig ferdig!

 

Så det så, da var min klaging ferdig. Bare å glede seg over PCen som er på tur, og KANSKJE kommer i morgen. Hvis ikke må jeg vente til mandag.

 

Good morning, 'noon and good night :D

Lenke til kommentar

http://experience_st...x&_id=106081278

 

Hmm :hmm:

 

Ferdig på skolen nå (har hatt lang fri midt på dagen), men jeg har noe naturfag jeg må gjøre. Vi har vært på ekskursjon i skogen, og jeg må skrive en "stil" på to sider. Det hadde vært greit hvis ikke det var for målene. For å få toppkarakter må jeg diskutere og forklare hvordan de abiotiske og biotiske faktorene påvirker hverandre. Greit nok i seg selv, men problemet er at for å trekke konklusjoner må man vite hvordan artene på området (trær, gjøkesyre, planter, gress osv) blir påvirket av de abiotiske faktorene.

 

Når vi ikke har lært om de forskjellige plantene og deres "growth conditions", det ikke står noe i boka OG det ikke finnes en fjert i universet med nyttig informasjon om de forskjellige plantene på internett, da begynner jeg å klø meg i hodet.

 

Jeg må trekke konklusjoner ut fra fakta (naturfag er jo basert på fakta) som jeg ikke har lært om, og som jeg ikke har mulighet for å lære om. Umulig oppgave ftw!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...