Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er go'!

 

Hvit Ezio ser forøvrig utrolig flott ut i hylla! Overraskende stor.

Hvor du kjøpte fra?

 

 

http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Xbox_360/Assassins_Creed_2_Collectors_Edition/?id=300020919 (med en takk til Cloudemyx!)

 

Jeg har hjulpet Error med skolearbeid og vunnet enda en 4v4 i StarCraft 2 ^_^

 

Rusha du voidrays med stankerbus? Og hvor mange mines fikk zerlingsa?

 

 

Dette er svar jeg vil ha F4.. NOW!

 

Ja nesten, men jeg angrep ikke før etter at jeg hadde skilla kuken.

 

Idag skal jeg kjøpe et spill, det skal koste 400 kroner og det skal være et av de beste spillene jeg noensinne har prøvd.

 

Hva kjøpte du? StarCraft 2?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke klart å finne andre steder de selger White Edition av AC2 enn på PK.

Regner med det er utsolgt de fleste steder. Ihvertfall på nettet, men det finnes jo alltids Ebay.

 

Fant faktisk Black Edition på Play.com.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/10287856/Assassin-Creed-II-Black-Edition/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

Eh nei det var det ikke... Det var White edition det også.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Haha, nei. Jeg blir så oppgitt. Lillebror på 9 fikk en t-skjorte av stefar etter han hadde vært i London med logoen til AC-DC. Bokstavene er da byttet ut med AD-HD på hver sin side av lynet i midten, og dette synes min mor var potensielt støtende for folk med ADHD så han får ikke lov til å bruke den annet enn blant venner. FACE-FUCKINGS-PALM.

 

Jegvurderer å kjøpe en t-skjorte til han der hvor det står HOMO. Ikke at han er det for alt jeg vet, men man må jo teste ut ting.

Lenke til kommentar

Eivl trenger det for å videreutvikle GamerLAN-siden.

 

Jeg må forreste lage en organisasjon for å få støtte fra Hyperion. Lurer på hva den kommer til å hete. Eneste jeg kan komme på er "Initiativsgruppe for innlegg.no" eller noe i den dur, men det er jo ikke så veldig inspirerende navn. Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...