Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nei visst nei. Det har du vel ikke nubbiz. ^_^

 

Edit: En del av personlighetstypen min.

Perceiving (P)

 

Perceiving is the preference outwardly displayed. Perceiving people are flexible, like to keep their options open and think randomly. They like to act spontaneously and are adaptable. Perceivers like to keep things open ended.

 

Perceiving Characteristics

 

* Adaptable

* Relaxed

* Disorganized

* Care-free

* Spontaneous

* Changes tracks midway

* Keeps options open

* Procrastinates

* Dislikes routine

* Flexible

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Og hva liker jeg?

Din smak derimot er veldig forskjellig fra min.

 

Litt vanskelig å beskrive det, da den anelsen jeg har er mer slik at hvis jeg ser et spill eller lignende tenker jeg "Det hadde vært noe for *****". Men du liker litt mer action i spillene og gjerne med en litt spesiell visuell stil, og noen humoristiske elementer. :)

 

Joa, du er vel inne på noe! Jeg vet ærlig talt ikke helt selv :p

 

God dag. Kort dag på skolen, noe som er herlig. Skal skrive en rapport idag, men satser på litt SC2 først.

 

Og under hvilket kallenavn operer så herren med når han foretar seg slike utenomjordiske aktiviteter?

 

Tror du får grei FPS i Kabal med den riggen.

 

 

Aaah, humor ^_^

Lenke til kommentar

Dude, han svarte lissom på spørsmålet mitt da. Helt på trynet eller? Men nubbiz tok jo skikkelig feil lissom, for jeg må jo ha et nummer også lissom, jeg kaller meg for Erik på battle.net ikke sant, og nummeret mitt som jeg får ved å holde musa over avataren min er 899. Og det må duden ha for å legge meg til ikke sant lissom!

Lenke til kommentar

Dude, han svarte lissom på spørsmålet mitt da. Helt på trynet eller? Men nubbiz tok jo skikkelig feil lissom, for jeg må jo ha et nummer også lissom, jeg kaller meg for Erik på battle.net ikke sant, og nummeret mitt som jeg får ved å holde musa over avataren min er 899. Og det må duden ha for å legge meg til ikke sant lissom!

Chill ass, hører deg jeg. Du maser jo som et lokomotiv. Gimmi a break lissom. Sheesh!

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...