Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg ikke om dårlig grafikk, men jeg bryr meg om kjedelig grafikk. Det er en vesentlig forskjell, og Nier havner dessverre i siste kategori ut i fra hva jeg kan se, med stusselige farger og lite detaljer rund baut.

Ah, ok. Det er opp til øyet som ser antar jeg. Vet ikke hvilke videoer du så og hva du så i dem, men synes det var detaljer nok. Litt enkle teksturer, men NieRs svakeste side er grafikken, det er ikke ment som et spill hvor du stopper opp for å beundre omgivelsene, selv om enkelte av dem, etter min mening, var veldig flotte.

 

@Cloudemyx: Det har du helt rett i. Vil si jeg har en viss anelse om hvilken type spill de fleste her inne liker, altså av de mest aktive brukerene. :)

Lenke til kommentar

Og hva liker jeg?

Din smak derimot er veldig forskjellig fra min.

 

Litt vanskelig å beskrive det, da den anelsen jeg har er mer slik at hvis jeg ser et spill eller lignende tenker jeg "Det hadde vært noe for *****". Men du liker litt mer action i spillene og gjerne med en litt spesiell visuell stil, og noen humoristiske elementer. :)

 

Edit: @Mr. Myx: :lol:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Lucas våknet brått. Det var bare et mareritt, et av de elendige marerittene som hadde plaget ham så lenge han kunne huske. Med et dypt åndedrag satte han seg opp og så seg rundt. Det var fremdeles midt på natten. Månen kastet sitt blåhvite lys inn gjennom vinduet, noe som ga rommet en veldig mystisk atmosfære. Lange skygger som i måneskinnet kunne se ut som fingre strakte seg fra den enslige stolen i rommet og oppover veggen. Inventaret var ikke akkurat til å skryte av. Bortsett fra stolen og senga han satt på var det bare et skrivebord som for det meste sto og samlet støv i det ene hjørnet, og et lite skap i det andre. Det var der Lucas oppbevarte alle eiendelene sine. Ikke at det var så mange av dem heller. Benjamin sa alltid at den som eier lite setter mer pris på det han eier. Og det var jo en viss sannhet i det.

 

Edit: Oisann, var ikke meningen å poste det her. Hvordan klarte jeg det? :p Jaja, gjort er gjort. Kan dere gjette hvor dette er fra? ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...