Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gormers, det har du nok rett i, men det er ikke til å stikke under en stol at miljøet her er mye bedre. ;)

 

Helt i orden det.

 

Forresten: han som har stemmen til Weiss er jo helt utrolig. http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_O%27Brien

Sjekk alt det han har gjort. Jeg syntes det var noe kjent med stemmen hans nemlig. Den er liksom så uvanlig på en måte. Den er kul og awesome.

Wow, ikke rart han var så flink i den rollen (alle stemmeskuespillerene i NieR gjorde forreten en utmerket jobb). War fra Darksiders faktisk, det var det spillet jeg spilte før jeg startet på NieR. La ikke merke til det da, men nå som du nevner det kjenner jeg igjen stemmen ja. Elsket kommentarene mellom ham og Kainé. F.eks:

"What's that Hussy. I can't take anyone who walks around in their undergarments seriously." Eller noe i den dur. :p

Og for ikke å snakke om Kainé i introen. :p

Det viser at utviklerne har turt å ta seg selv litt uhøytidelig, og det tjener de veldig på.

 

Dog vil jeg si at den beste stemmen tilhører vokalisten i sangene du hører rundt omkring i spillet. :love: Hun høres virkelig vakker ut ^_^

Enig. :love: Jeg har eh...*host*skaffet*host* meg soundtracket... :whistle:

 

@AltF4: Ja. Jeg tenkte liksom at det var greit å vise de noen som var fra Norge, siden det ville bli litt feil å vise de kjønnsopererte fra Thailand f.eks som er helt utrolige.

 

Diskusjon.no er ikke det beste forumet jeg vet om. Det er et stort forum med mange brukere, mange idiotiske brukere. Det er noen steder der med hyggelige brukere da.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jepp!

 

Utrolig mange stilige paneler - dessverre tror jeg det er så mye trafikk på den siden nå at jeg ikke får lest den ferdig!

Jeg kom ikke inn på siden en gang... Ikke at jeg har noe forhold til L4D, men ble litt nysgjerrig for det.

 

Jeg bør vel SKAFFE meg soundtracket jeg også... ;)

 

Nier er det nest mest undervurderte spillet jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Nier er det nest mest undervurderte spillet jeg har spilt.

Det er det mest undervurderte for min del. Hva er det mest undervurderte spillet du har spilt da?

 

Som Herr Furevik sa i sin anmeldelse (som jeg forøvrig ikke så før etter jeg hadde kjøpt spillet) så var feilen de gjorde å promotere NieR som et rent actionspill (God of War osv.), noe det aldeles ikke er. NieR kombinerer så mange forskjellige elementer at det blir vanskelig å si direkte hva det er, men det funker i alle fall, og det tjener spillet veldig på. Som jeg har sagt tidligere vil jeg best beskrive NieR som en litt mer "voksen" Zelda-Final Fantasy hybrid.

http://www.youtube.com/watch?v=y2nPvrOZVGc&feature=related

Lenke til kommentar

Etter å ha sett noen videoer av Nier må jeg ærig talt innrømme å ha avskrevet det igjen. Rett og slett møkk kjedelig grafikk nærmest blottet for detaljer, håpløse grafiske elementer som de røde kulene og voiceactingen høres faktisk fryktelig stakkato og med så store ord at det bare blir platt.

Lenke til kommentar

Hvem i all verden bryr seg vel om grafikk? ;)

 

voiceactingen høres faktisk fryktelig stakkato og med så store ord at det bare blir platt.

Seriously? :o To each his own I guess. Selv synes jeg stemmeskuespillet er veldig godt gjennomført, i motsetning til flertallet av spill. Men som med Zelda så er det mest tekst det går i. Ikke alltid de legger stemmer over.

 

Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke trodde det ville falle i smak hos deg heller da. :p

Lenke til kommentar

Hvem i all verden bryr seg vel om grafikk? ;)

 

voiceactingen høres faktisk fryktelig stakkato og med så store ord at det bare blir platt.

Seriously? :o To each his own I guess. Selv synes jeg stemmeskuespillet er veldig godt gjennomført, i motsetning til flertallet av spill. Men som med Zelda så er det mest tekst det går i. Ikke alltid de legger stemmer over.

 

Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke trodde det ville falle i smak hos deg heller da. :p

 

Jeg bryr meg ikke om dårlig grafikk, men jeg bryr meg om kjedelig grafikk. Det er en vesentlig forskjell, og Nier havner dessverre i siste kategori ut i fra hva jeg kan se, med stusselige farger og lite detaljer rund baut.

 

Men nå får jeg gå og legge meg.

 

Og Cloudemyx, jeg klarte ikke dy meg, det er for lenge siden jeg har kommet over en av de episke film-tulle trådene på /b. Gud som jeg ler hver gang noen spør "What is the name of that zombiemovie where a guy wakes up 28 days later?" eller "What is the name of the movie about Titanic, that boat hat hit the iceberg?".

Lenke til kommentar

Jeg husket med en gang hvor den kom fra jeg. ^_^

 

@RoR: Jeg regnet ikke med at AltF4 ville like det jeg heller, men det er gøy å introdusere nye ting for folk og enda mer gøy om det viser seg at de liker det.

 

@AltF4: Jeg var 99% sikker på at du tullet. Løvenes Konge --> Apekattenes Prins. Æ tog'an.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...