Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Å jo! Jeg liker å diskutere med noen som er uenig med meg og de som har en annen mening en meg må gjerne hoppe inn i diskusjonen. Poenget mitt er at de som ikke kan diskutere på en ordentlig måte kan holde seg unna og ti stille. Jeg tror de aller fleste liker en diskusjon der alle har kan formidle det de har å si på en ordentlig måte.

 

At du synes det er feil å ha et kjærlighetsforhold til noen som tidligere har vært mann er ikke noe uvanlig. Det er faktisk akkurat det samme som at for noen ville det være feil å være sammen med noen av det samme kjønn. For noen er det også feil å være sammen med en jente som er høyere enn deg selv. Vi har alle preferanser når det kommer til en partner, noen har strenge krav andre bryr seg ikke så mye. Uansett så er det ikke vanskelig for en transseksuell å finne en kjæreste, uavhengig om du er operert mann eller dame. Mange av de jeg kjenner er i et forhold og de har det kjempefint sammen.

 

Var det til meg den korrekturleksjonen var til? *Forvirret*

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde vi kom fram til at du ikke har noe mot det Shampoo. :)

 

Og Shampoo da, bruk av både spørsmålstegn og utropstegn etter samme setning, og engelsk i en norsk setning. Fy og fy! :p

 

 

Bare tuller med deg altså. ;)

 

 

Så var det det med frem/fram. Veldig usikker på den, noen ganger høres frem mest passende ut, andre ganger fram. :hmm:

 

Edit: Var ment til deg ja, Mr. Myx. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ah, skjønte nå at det var ment til meg. Så bare ikke helt hvor jeg hadde gjort feil før nå. Tenkte enkelt at siden jeg brukte preteritum (noe jeg gjorde fordi jeg pratet om at han hadde skrevet et innlegg tidligere, som jeg siktet til), burde resten av setningen være det også. Ser nå at det virker rart, selv om jeg er litt usikker på hvilken måte som er best for å fikse det. Men akkurat nå er ikke det så viktig, siden jeg er stuptrøtt og vil sove. God natt.

 

EDIT: Så det var ment til Myx. Jeg må virkelig være trøtt.

 

Forøvrig er det helt greit for meg, har lagt merke til at mange har gjort det i ettertid, og ikke reagert slik jeg gjorde de gangen enda :p

 

Og frem/fram vet jeg ikke helt med selv, men jeg tror egentlig ikke at noen av dem er grammatisk feil.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

EDIT: Så det var ment til Myx. Jeg må virkelig være trøtt.

 

Og frem/fram vet jeg ikke helt med selv, men jeg tror egentlig ikke at noen av dem er grammatisk feil.

Hehe, du må nok være trøtt ja, du brukte det helt riktig ut fra det mine kunnskaper tilsier.

 

Tror ikke noen av dem er direkte feil jeg heller, men i de fleste tilfeller synes jeg det er mer riktig å bruke frem når jeg skriver. Muntlig bruker jeg alltid fram, men det kan jo være like mye grunnet dialekt.

 

Jeg har sikkert blandet de to. Det hender det går litt fort i svingene. :whistle:

 

Jeg fikk ikke spilt Nier i dag.... :cry:

Tenkte bare jeg skulle nevne det siden du gjorde samme feil i begge innleggene.

 

Og jeg gråter med deg. Det er virkelig trist. Kanskje vi skulle stemme i et hylekor. :cry:

 

Edit: 9118 profilvisninge! :o Svært så mange som skulle stalke profilen min da. :unsure:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Uten å lese så mye innpå der, så skjønner jeg hvorfor du blir provosert. Det er selvsagt en avgjørelse man må tenke nøye over, og det må ha vært et "problem" han har bært på nesten hele livet, men folk var overraskende lite seriøse og støttende. Samtidig var trådstarter ikke særlig seriøs heller da.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Uten å lese så mye innpå der, så skjønner jeg hvorfor du blir provosert. Det er selvsagt en avgjørelse man må tenke nøye over, og det må ha vært et "problem" han har bært på nesten hele livet, men folk var overraskende lite seriøse og støttende.

Det er diskusjon.no vet du. Bare fullt av bajaser der. Alle vet at de skikkelige folkene henger på innlegg.no. ;)

Lenke til kommentar

Uten å lese så mye innpå der, så skjønner jeg hvorfor du blir provosert. Det er selvsagt en avgjørelse man må tenke nøye over, og det må ha vært et "problem" han har bært på nesten hele livet, men folk var overraskende lite seriøse og støttende.

Det er diskusjon.no vet du. Bare fullt av bajaser der. Alle vet at de skikkelige folkene henger på innlegg.no. ;)

Tjaa, er av og til noen skikkelig diskusjoner som dukker opp der da, hvor folk virker nokså respektfulle. Husker for eksempel de pedofil-trådene hvor en eller annen stod fram og fortalte.

 

Men som sagt så er trådstarter litt useriøs og. I alle fall skriver lite. Er helt ok at folk ikke vil være sammen med kjønnsskiftere, men var setninger som "Hvorfor ikke bare godta deg selv for den du er og være fornøyd med du er ett menneske?" osv som var litt lite forstående eller omtenksomme.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Det jeg savner her på forumet er langt mer diskusjoner som er realtert til noe annet enn spill. Det er i så måte alt for få brukere her, selv om jeg absolutt mener brukermassen som en helhet har en styrke i at det er såpass "få" medlemmer her. Flere samtalepartnere her inne hadde jo vært hyggelig også.

 

Ah, første del av L4D-tegneserien er ute ^_^

 

 

L4dpg01.jpg

 

Lenke til kommentar

Det jeg savner her på forumet er langt mer diskusjoner som er realtert til noe annet enn spill. Det er i så måte alt for få brukere her, selv om jeg absolutt mener brukermassen som en helhet har en styrke i at det er såpass "få" medlemmer her. Flere samtalepartnere her inne hadde jo vært hyggelig også.

 

Ah, første del av L4D-tegneserien er ute ^_^

 

 

L4dpg01.jpg

 

Var det alt eller er det mer?

Lenke til kommentar

4Chan er flinke til å poste traps som ser langt bedre ut enn dama Cloude lenker til på diskusjon. Ikke at jeg egentlig føler traps er videre pent, but whatever rocks their boat.

 

Jeg har 6 protoss seiere på rad i 4v4, I feel fucking untouchable.

Mulig det, men jeg tenkte det var lurt å vise dem noen som var fra Norge.

 

Uten å lese så mye innpå der, så skjønner jeg hvorfor du blir provosert. Det er selvsagt en avgjørelse man må tenke nøye over, og det må ha vært et "problem" han har bært på nesten hele livet, men folk var overraskende lite seriøse og støttende. Samtidig var trådstarter ikke særlig seriøs heller da.

Det er mange som er useriøse som spør om det å bytte kjønn. Det er personer som, som regel ikke er transseksuell i det hele tatt.

 

Uten å lese så mye innpå der, så skjønner jeg hvorfor du blir provosert. Det er selvsagt en avgjørelse man må tenke nøye over, og det må ha vært et "problem" han har bært på nesten hele livet, men folk var overraskende lite seriøse og støttende.

Det er diskusjon.no vet du. Bare fullt av bajaser der. Alle vet at de skikkelige folkene henger på innlegg.no. ;)

Tjaa, er av og til noen skikkelig diskusjoner som dukker opp der da, hvor folk virker nokså respektfulle. Husker for eksempel de pedofil-trådene hvor en eller annen stod fram og fortalte.

 

Men som sagt så er trådstarter litt useriøs og. I alle fall skriver lite.

Den pedofiltråden er der fortsatt, men han som stod frem er der ikke lenger og svarer på spørsmålene.

 

@ Nubbiz: Om jeg hadde vært sammen med noen og de plutselig fortalte meg at de var et annet kjønn før, så hadde jeg selvfølgelig reagert også. Det er helt normalt å reagere på det uansett om du er kjæreste med den personen eller om det er noen i familien din.

Lenke til kommentar

Gormers, det har du nok rett i, men det er ikke til å stikke under en stol at miljøet her er mye bedre. ;)

 

Helt i orden det.

 

Forresten: han som har stemmen til Weiss er jo helt utrolig. http://en.wikipedia.org/wiki/Liam_O%27Brien

Sjekk alt det han har gjort. Jeg syntes det var noe kjent med stemmen hans nemlig. Den er liksom så uvanlig på en måte. Den er kul og awesome.

Wow, ikke rart han var så flink i den rollen (alle stemmeskuespillerene i NieR gjorde forreten en utmerket jobb). War fra Darksiders faktisk, det var det spillet jeg spilte før jeg startet på NieR. La ikke merke til det da, men nå som du nevner det kjenner jeg igjen stemmen ja. Elsket kommentarene mellom ham og Kainé. F.eks:

"What's that Hussy. I can't take anyone who walks around in their undergarments seriously." Eller noe i den dur. :p

Og for ikke å snakke om Kainé i introen. :p

Det viser at utviklerne har turt å ta seg selv litt uhøytidelig, og det tjener de veldig på.

 

Dog vil jeg si at den beste stemmen tilhører vokalisten i sangene du hører rundt omkring i spillet. :love: Hun høres virkelig vakker ut ^_^

 

Edit: Jeg er enig med deg der AltF4. Savner også flere diskusjoner om andre ting enn spill. Egentlig, diskusjoner generelt har det blitt lite av i det siste. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...