Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Men iPoden var ikke død!! Jeg trodde den hadde sagt takk for seg her om dagen da den ikke ville skru seg på. Var nesten helt sikker på at den hadde mer batteri, men tydeligvis hadde den ikke det. Noe jeg er veldig glad for forresten, siden iPoden min er noe av det jeg har brukt mye siden jeg fikk den og er en gjenstand jeg har behov for, i forhold til mye annet. Jenteluspotetgull, iste, mandelstang og Nier. Kan det bli bedre? ^_^ Endret 13. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jenteluspotetgull, iste, mandelstang og Nier. Kan det bli bedre? ^_^ Kanskje hvis du fjerner jentelus (WTF?) fra potetgullet, og bytter ut isteen med brus? Spillmessig kan det derimot ikke bli bedre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det er den fra Maarud, den som heter Jentelus, med smak av ketchup. Brus har jeg ikke, har bare Pepsi Max... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jentelus og iste hørtes ut som en veldig god combo. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det finnes gutteluspotetgull også, for de som måtte ønske det. ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 De er vel den salte versjonen? Har bare smakt den, nokså god men litt lite innhold i posen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det er den salte ja. Den er veldig kjedelig og smaker ikke så mye som hva annen salt potetgull gjør. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=fImY9XMof5k Endret 13. september 2010 av lolidude Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nuh er det leggetid. God natt Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 God natt Craxiboy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Jentelus og iste hørtes ut som en veldig god combo. Jeg skulle gjerne fått litt jentelus! Selv om Lexiboijs' eskapader med sentries i SC 2 ikke er til å stikke under en stol. Endret 13. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ahhh. Akkurat ferdig med litt Halo: ODST i coop og jeg er støl i magen, har vondt i smilemusklene og har tørket saltvann rundt begge øynene. Vi lo så vi grein i sikkert 15 minutter i strekk. Akkurat som sist gang jeg spilte Halo i coop ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvordan gikk det med NieR Cloudemyx? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Meget bra. Imponerede spill uten tvil. Musikken er veldig bra. Et undervurdert spill så absolutt. Nå sitter jeg egentlig og venter på at iPoden skal lade seg ferdig, men det skjer visst ikke i dette milleniumet. <_< Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kommet langt? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Eh...har spilt i rundt 4 timer og har vel kommet til der jeg skal til Junk Heap elns. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Føler meg som en skikkelig mannemann når jeg sitter på ebay kl 1 på natten og ser på sko. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sko på Ebay? Det bør være noen forbaska snedige sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå