Gal_ape Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 God morgen ja (: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er det no liv her? Virker tamt på morgenkvisten Endelig lunsj, dette skoleårets mandager er virkelig et helvete. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kvart på tolv = morgenkvisten? Hjemme fra legen, skal egentlig sette meg ned og kode, men StarCraft 2 frister mer. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er så daue trøtt at jeg føler at det er 5-6 om mårran... huff. Vil bare ha dagen over, dra hjem å spise middag å så til kjæresten. Men blir ikke så jævla lett når dagen er stappe full av historie, norsk, fysikk å så 2 timer matte til slutt... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Minner meg om årene på allmenn. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Er nettopp den linja jeg går heh, siste året nå Jaja, er vel bare å stå på, det er nå det gjelder for framtia... så er det jo russetia og heh. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Se der ja, jeg husker riktig Stå på! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Russetia blir hva du gjør den til, ergo er den ganske oppskrytt om dere er en gjeng sløkkaser Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nytt ord: sløkkaser Har gode minner fra Russetiden. 2 uker med burger og øl. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tja, ser jo ikke for meg at jeg skal sitte i en stol med russeboksa hjemme å drikke øl alene... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Må huske å få gjort så mange russeknuter som mulig, gutse litt og sånt Endret 13. september 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Poppa verdens verste kvise som jeg hadde under haka i dag morres. Ganske så kvalmt å stå å klemme ut gul - til gulrød masse i evigheter. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Russetia blir hva du gjør den til, ergo er den ganske oppskrytt om dere er en gjeng sløkkaser Noe vi var. Men kan vel takke det for at jeg gikk ut av VGS med et snitt på 5. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Damn, han ene i dnd kampanjen er borte, så det blir ikke dnd ikveld. Da blir det SC2 lan. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen som vil skaffe en slik til meg? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Hvis det er Shredder du vil ha burde du heller gå for denne modellen. Endret 13. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 God natt folkens! Og Villanden, du skal bare vite at hadde jeg vært et dårligere menneske hadde jeg byttet ut linken din med en som linket til en eller annen profil her på siden. Men jeg er altså ikke et dårligere menneske. You remember that. Hahaha. Din velvilje skal huskes. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg la meg liksom klokka 2 i natt og skulle opp klokka 9 i dag. Ble det noe søvn på meg? Nei... Jeg lå i hele natt og snudde meg fra den ene siden til den andre og fikk faen ikke sove. Nå er jeg trøtt som bare det. Lårmusklene mine har jeg ikke brukt på en stund, så de er helt døde nå, men er blitt sterkere i armene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 @Villery Andeville: Godt! I dag har jeg fåt leveringsbekreftelsen på AC 2 White Edition ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå