AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Doesn't change the fact! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har jeg aldri hørt før... Du vet. Du kjøper et spill også går du innom kiosken og plukker opp godis på vei tilbake, det hører med. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 ORLY? I say old bean, I must express my astonishment of your claim! Is this fact or a clever ruse? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 It is no less than a clever fact that I know have presented to you, for you to grasp and aknowledge. And my price for the expansion of your yound mind shall be no less than one statue of Ezio. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Well, seeing as the latter implies that i'm clever, I would say that is the case here. ^_^ Endret 12. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 OK Rider, en av oss er en idiot som ikke forsto hvem Cloudemyx snakket til. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Mest sansynlig, men jeg vil nok tro vi begge er idioter uavhengig av hvem han snakket til. Edit: Tror han snakket til deg forresten. Endret 12. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Tror neppe jeg får presset den ned i en bobleplastkonvelutt. Jeg kjøpte min White Edition på Game.co.uk, men nå har de den ikke inne lenger. De har den til PC på CDON. http://cdon.no/spill/assassin%27s_creed_2%3a_white_edition-7045503 Eller til Xbox 360 på PK. http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Xbox_360/Assassins_Creed_2_Collectors_Edition/?id=300020919 Ellers tror jeg du må se langt etter den figuren. (Iallefall min) Dere to er bare to av de mange her på forumet som gir meg en god grunn til i det hele tatt å puste. Endret 12. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nei, da tror jeg det er natt for min del. Har ikke gjort en sjit idag, og digg er det. Imorgen er det legebesøk og koding som står planen frem til 6. Da er det DnD resten av natten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Dere to er bare to av de mange her på forumet som gir meg en god grunn til i det hele tatt å puste. I say, you make this jolly old chap blush is what you do. Edit: God dagsplan nubbiz. For meg er det å se om jeg kom inn på japanskkurset i morgen. Endret 12. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Bad Boys 2 er vistnok en "dårlig" film, men jeg digger den filmen: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg tenker ofte at jeg må få rævva i gir og lære japansk, eventuelt finsk. I natt drømte jeg forresten at jeg satt i en tysktime og hadde bøying av verb. Alle klaget over hvor vanskelig det var, også sa jeg bare at dette er ingenting, det finske språket har 16 kasuser. XD Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg tenker ofte at jeg må få rævva i gir og lære japansk, eventuelt finsk. Tenker slik om mange ting jeg også. Var bare flakt at jeg traff meg selv med et spark bak som gjorde at jeg meldte meg på kurset. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 God natt godt folk. Skal finne senga og kose meg med denne gamle juvelen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er det bare meg eller hadde det vært mer nyttig å lære japansk enn f.eks. tysk. De lærer engelsk i Tyskland, men virker ikke som de gjør det i Japan fra tid til annen. Og dessuten er det flere som prater japansk enn tysk, jeg hadde valgt japansk asap i såfall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Når jeg tenker over det så hadde reiseleder vært et utrolig spennende yrke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Takk for tipset Cloudemyx! Da blir det en versjon til X360, og selger jeg den vanlige versjonen jeg alt har. God natt folkens! Og Villanden, du skal bare vite at hadde jeg vært et dårligere menneske hadde jeg byttet ut linken din med en som linket til en eller annen profil her på siden. Men jeg er altså ikke et dårligere menneske. You remember that. @Erik: Det er scener som det der som gjør at det er en dårlig film. Og som også ødela Transformers-filmene, spesielt nummer 2. Endret 12. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Flotters! Da regner jeg med at du blir fornøyd. Nuh skal jeg legge meg og manne meg opp til en tur på treningssenteret i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå