Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Hun som skal si "Whats this?" med labert engelsk og innlevelse x10, skal også si "This is thy sheet" Høres jo selvfølgelig ut som "This is the shit" Glad jeg er dau og kan gjemme meg litt når det blir sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor troll egentlig? Hvorfor ikke forume feer? eller forum kyr eller forum frosker? Personlig så ville jeg helt vært forumlundefugl!

 

 

Anyways: God natt alle sammen som skal til å legge seg! Natten er enda ung så ulovlig for meg å begi meg ut i nattens søvn!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Laland, kan enmoderator banne en moderator ellrmer en administrator fra forumet?

Jeg tviler på at banning er en enkeltmannsavgjørelse. Spesielt ikke hvis regelbruddet gjelder en moderator. Hvis en moderator har gjort noe som fortjener en reaksjon, blir det sikkert rapportert inn til for eksempel TST.

Lenke til kommentar
Lundefugler er spesielle men vakre dyr da.

Hmm så du følger allså med på hva jeg skriver og :) Hahaha trodde som oftest dere så på det som svada og brydde dere om alle andre ting!

 

Selvfølgelig leser vi det du skriver og vist ikke plukker man nok opp litt her og der. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Just cant get enough, strangelove, walking in my shoes, condemnation, everything counts, suffer well, precious, behind the wheel, never let me down, somebody er noen av klassikerne du burde få med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...