Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stod lenge foran hyllene mine i stad og funderte på om jeg skulle begynne på Nier, men kom frem til at jeg skulle spille FFXIII i stedet.

GameStop har en t-skjorte som følger med Castlevania: Lords of Shadow sin Limited Edition. Den er sweet.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg stod lenge foran hyllene mine i stad og funderte på om jeg skulle begynne på Nier, men kom frem til at jeg skulle spille FFXIII i stedet.

Nei og nei Mr. Myx. Et skuffende valg. <_<

:p

Du og Nier :rolleyes:

Jepp, tror nesten jeg skal snakke om det hver dag helt til du spiller det. :p

Hva sa jeg, ikke i nærheten en gang. ^_^ Men var utrolig kult å høre, fikk skikkelig Game Boy følelse av den musikken, tankene gikk tilbake til gode gamle pokémon Gold/Silver. :love:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

^_^

De er mine! Mine! Mine! Mine!

Jeg tror du misforsto meg.

Med "Jeg kjøper" mente jeg "Du gir meg den ene" og med "gjerne" mente jeg "eller så kommer jeg hjem til deg å henter den og det innebærer også at du har begynt på den siste - og raskeste fordi den er over etter et par timer - fasen av livet ditt".

Lenke til kommentar

^_^

De er mine! Mine! Mine! Mine!

Jeg tror du misforsto meg.

Med "Jeg kjøper" mente jeg "Du gir meg den ene" og med "gjerne" mente jeg "eller så kommer jeg hjem til deg å henter den og det innebærer også at du har begynt på den siste - og raskeste fordi den er over etter et par timer - fasen av livet ditt".

:o

Over mitt lik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...