AltF4 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skal på kino i kveld! The Expendables sammen med pappa, svogern min og en kamerat. Real guttetur til real guttefilm med andre ord. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 AltF4 ligner på Devin Townsend i videoen til Vampira. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hørt at Inception skal være en forrvirrende/mind fuck film, her kan du laste ned manuset til det og mange andre blockbustere fra sommeren: http://www.joblo.com/download-the-scripts-for-all-of-this-summers-films Nice link, men Inception vil ikke jeg si er en forvirrende/mind-fuck film. De som synes det har ikke sett mange mind-fuck filmer. Hvis det er det du er ute etter vil jeg heller anbefale Solaris, Paprika eller animeserien Ergo Proxy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) AltF4 ligner på Devin Townsend i videoen til Vampira. Hahaha jeg vet ikke helt! http://www.youtube.com/watch?v=MMLXoobDKWs Endret 11. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Det er bare å innrømme det. Fet musikk er det og. Endret 11. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det siste der er i hvert fall helt riktig. Litt roligere enn Strapping Young Lad, som kan bli litt vel ekstremt til tider. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Strapping Young Lad blir litt for voldsomt for min del, men Devin er en meget awesome mann. Idag har jeg og fruen 5års dag. Damn, det er lenge! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 De har et par utrolig stilige låter, som Love?, Shitstorm og Detox. Gratulerer! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Love? har et sinnssykt brutalt riff iallefall! Herlig å høre på mens en koder. De har noen kule sanger, men finner The Devin Townsend Band langt mer interessant. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg ble plutselig så sulten jeg, på tide med litt nattmat. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tror jeg legger meg nå. Har hatt noen gode runder Heroes of Newerth med Error! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Idag ble det usunt sent :-/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 God morgen Dette var lenge for meg å sove. Deilig! :rolleyes: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg liker det nye utseende til Geralt i The Witcher 2, men hvis stemmen blir som i videoen nedenfor, da blir jeg veldig trist! Endret 12. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hva skjer her for tia? Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tror jeg legger meg nå. Har hatt noen gode runder Heroes of Newerth med Error! It was teh awesomeness Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Gikk for Monthly Subscription hos Whiskey Media. Har ikke penger nok til å ta ett år om gangen, og 30kr er nesten for lite frem til jeg eventuelt "oppgraderer". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg liker det nye utseende til Geralt i The Witcher 2, men hvis stemmen blir som i videoen nedenfor, da blir jeg veldig trist! Den videoen er fra alpha-demonstrasjonen da utviklerne brukte sine egne stemmer i stedet for stemmeskuespillere, fordi voiceover-arbeidet ikke var begynt enda. Så nei, det blir nok ikke slik Endret 12. september 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Da er jeg hjemme etter en helg i England, og for en helg det har vært! Skal ikke kjede dere med å lange ut om hvor morsomt vi som reiste generelt hadde det, men jeg kan jo nevne at Muse konserten var helt ekstremt bra. Den overgikk mitt forrige beste konsertminne, AC/DC i 2009, med glans, det var rett og slett vanvittig. Lysshowet, energien, effektene, animasjonene (som var på storskjermen), det kjempestilige designet på scena, selve sangene, fremførelsen, alt var på topp. Vi hadde veldig gode plasser, og fikk veldig god utsikt til alt som skjedde. Til og med jenta som reiste med oss, som aldri har likt Muse noe større, sier at det er den sykeste konserten hun har vært på. Men, dette var jo nesten å forvente, og ettersom jeg er en stor fan av Muse hadde dere vel ikke ventet annet enn at jeg hyllet dem slik uansett Men noe av det som gjorde helgen unik, var at på lørdag, dagen etter konserten, bestemte vi oss for å gå litt rundt Wembley området og se etter noen Muse-effekter å kapre. De hadde nemlig to konserter på Wembley på rad (rekord for raskest utsolgt på den stadion, forresten, under en time), og da var det selvsagt oppe boder her og der. Det var da vi merket at folk løp febrilsk rundt for å selge billetter, konserten skulle nemlig starte om få minutter, og da er det selvsagt vanskelig å få solgt. Vi spurte en fyr hvor mye han skulle ha for dem for moroskyld, han sa tretti pund. Vi hadde dessverre brukt opp kontantene på annet stash akkurat da, så vi ga opp tanken. Men da vi gikk forbi han tre minutter senere, virket han temmelig desperat, og jeg sa at vi skulle kjøpe dem for tjue pund stykket. Dette takket han omsider ja til, og etter en kjapp spurt til en minibank og tilbake, var vi klare for vår andre konsert, denne gangen med sitteplasser. Vi fikk god utsikt der også, og konserten var minst like bra som dagen før, om ikke bedre. Muse hadde nemlig byttet ut kanskje 1/3 av sangene fra fredag til andre sanger, så det var friskt og gøy å se konserten to ganger. I tillegg hadde vi tross alt helt andre plasser, og vi både så og hørte mye bedre andre dag. Alt i alt, en kjempetur. Det var forresten de to siste konsertene på turneen deres, så jeg følte at de virkelig ga alt. I tillegg fikk jeg kjøpt meg litt alternativt snop her og der, og brukte litt mer penger enn jeg hadde tenkt. Men det driter jeg i, for en bedre tur kan jeg ikke huske å ha hatt. Endret 12. september 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg kan ikke huske sist jeg var mer sjalu på noen, Shampoo. Høres ut som one hell of a weekend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå