Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja må vi gjøre :) Men må bare få bestilt å ordnet ferdig PCen, denne bærbare duger ikke til en dritt lenger.

Skader, hærverk å elendige reperasjoner har gjort den ubrukelig som spillmaskin. Kjørte det meste helt greit før, men nå er det bare lag på lag på lag.

Men gaming skal det bli :)

Lenke til kommentar

Ah morsomt :)

Tenkte selv å gå Datatekonologi etter siste år videregående, og høres noe ut alla det du går. Kan spesialisere seg innom spill eller internett.

Har ikke så veldig stor bakgrunn av akkurat dette med programmering, er det noe du begynner å lære fra grunnen av når du starter på linja, eller er det veldig viktig å ha gode kunnskaper fra før?

Lenke til kommentar

Ah morsomt :)

Tenkte selv å gå Datatekonologi etter siste år videregående, og høres noe ut alla det du går. Kan spesialisere seg innom spill eller internett.

Har ikke så veldig stor bakgrunn av akkurat dette med programmering, er det noe du begynner å lære fra grunnen av når du starter på linja, eller er det veldig viktig å ha gode kunnskaper fra før?

En trenger ikke noen kunnskap, men det hjelper en god del om en har litt "basic" kunnskap, spesielt om objekt-baserte språk.

HTML/CSS/XML ol. er ikke noe problem, så det er en lett sak. Tyngre språk, som ActionScript/Java(script)/C osv er greit å kunne litt om, men studiet går ut ifra at du ikke kan noe som helst.

Vi startet med fortellerteknikk og photoshop og databaser.

Deretter webprogrammering (HTML/XHTML, CSS, javascript, ajax og php.) og flash. Samt en praksisperiode hvor jeg laget en webshop for en bedrift.

Holder på med andreåret nå, hvor vi har lydproduksjon og multimedieproduksjon(Actionscript/3D modelering/Unity) fram til jul.

Er absolutt noe jeg vil anbefale om en har interesse for det. Jobbmulighetene aner jeg ikke hvordan er.

Spill- og Opplevelsesteknologi, bachelor.

Hvor er det du går?

Studerer ved HINT Steinkjer.

Lenke til kommentar

Go go go, jo flere jo bedre :D

Bestillingen av nypcen sendes forhåpentligvis idag, hvis jeg får konfirmert av G.skill at rambrikkene er komplitable med hovedkortet.

I teorien burde det jo være det, siden ASUS III Formula er på listen og det jeg skal bestille er IV Formula... men vil bare være sikker :)

Har tatt kontakt med G.Skill å avventer svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...