AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Da får vi samles på Steam og spille en dag da! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ja må vi gjøre Men må bare få bestilt å ordnet ferdig PCen, denne bærbare duger ikke til en dritt lenger. Skader, hærverk å elendige reperasjoner har gjort den ubrukelig som spillmaskin. Kjørte det meste helt greit før, men nå er det bare lag på lag på lag. Men gaming skal det bli Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg tar kveld. God natt folks. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) God natt ja Aaaaah, så det er SÅNN det er!!! Endret 9. september 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er også game på litt spilling en gang. Bare å si ifra det. God natt, dudes. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Må bare finne ut om komplett blir å legge XXX-versjonen av HD5850 på varelista igjen, vist ikke blir det bestilling av et Asuskort fra en annen side. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 God natt herr Nubbiz og du også ville and. Aaaaah, så det er SÅNN det er!!! Hva er sånn? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Og god morgen idag er det mysql og php. Så helg! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er det du går for no? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Spill- og Opplevelsesteknologi, bachelor. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ah morsomt Tenkte selv å gå Datatekonologi etter siste år videregående, og høres noe ut alla det du går. Kan spesialisere seg innom spill eller internett. Har ikke så veldig stor bakgrunn av akkurat dette med programmering, er det noe du begynner å lære fra grunnen av når du starter på linja, eller er det veldig viktig å ha gode kunnskaper fra før? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Spill- og Opplevelsesteknologi, bachelor. Hvor er det du går? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ah morsomt Tenkte selv å gå Datatekonologi etter siste år videregående, og høres noe ut alla det du går. Kan spesialisere seg innom spill eller internett. Har ikke så veldig stor bakgrunn av akkurat dette med programmering, er det noe du begynner å lære fra grunnen av når du starter på linja, eller er det veldig viktig å ha gode kunnskaper fra før? En trenger ikke noen kunnskap, men det hjelper en god del om en har litt "basic" kunnskap, spesielt om objekt-baserte språk. HTML/CSS/XML ol. er ikke noe problem, så det er en lett sak. Tyngre språk, som ActionScript/Java(script)/C osv er greit å kunne litt om, men studiet går ut ifra at du ikke kan noe som helst. Vi startet med fortellerteknikk og photoshop og databaser. Deretter webprogrammering (HTML/XHTML, CSS, javascript, ajax og php.) og flash. Samt en praksisperiode hvor jeg laget en webshop for en bedrift. Holder på med andreåret nå, hvor vi har lydproduksjon og multimedieproduksjon(Actionscript/3D modelering/Unity) fram til jul. Er absolutt noe jeg vil anbefale om en har interesse for det. Jobbmulighetene aner jeg ikke hvordan er. Spill- og Opplevelsesteknologi, bachelor. Hvor er det du går? Studerer ved HINT Steinkjer. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Damn, det virker gøy Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er gøy Skal lage et spill i Actionscript nå. Tenker muligens på et slags point and click spill om en Zombie som har glemt igjen hjernen sin på fest, og våkner morgenen etter. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Wow, høres kjempebra ut Men vet ikke om det er samme linje som jeg har planer om å gå, men høres veldig lik ut. Kanskje din er mer beregnet på spillutvikling, mens jeg kan senere velge om jeg vil gå videre med spill eller interenett. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hadde aldri hørt om den skolen en gang. Har tenkt litt å gå på NITH når tiden er inne, men det er svindyrt. Jeg fikk en sykelig lyst til å installere Borderlands igjen ^_^ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Go go go, jo flere jo bedre Bestillingen av nypcen sendes forhåpentligvis idag, hvis jeg får konfirmert av G.skill at rambrikkene er komplitable med hovedkortet. I teorien burde det jo være det, siden ASUS III Formula er på listen og det jeg skal bestille er IV Formula... men vil bare være sikker Har tatt kontakt med G.Skill å avventer svar. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 RAM brikker er noe herk Det er rimelig vanskelig å få de til å passe med hovedkortet. Høres kult ut å gå spill utdanning, men det hadde nok tatt livet av foreldrene mine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå