Bruker-163290 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 I helgen finner jeg ut om 7 år med lappen eller 0 år med lappen og 15 år med bilspill er best på en gokartbane. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvert til sitt sier nå jeg. Om dere føler dere får mye igjen for det, så er det jo bare å betale da. 50 dollar er faktisk ikke så mye. Selv skal jeg ikke da jeg bare bruker den til å holde oversikt over spillene jeg har. Forumet der er kjipt og uoversiktlig også, så da står jeg over. Tja, bortsett fra at det ikke har en "Mine Innlegg"-funksjon så er det ikke noe særlig mer rotete enn Innlegg. Er bare litt større. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg synes at hver gang jeg er der inne så er det vanskelig å finne frem til forskjellige innlegg. Det er større og uoversiktlig synes jeg. Du kan legge til emner til dine favoritter og finne frem til de raskt, omtrent på samme måte som Mine innlegg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Aaaaaaaarrrrghhhhhhhhhhhh!!! Spilte nettopp min beste runde på evigheter i Heroes of Newerth, men bare minutter før vi vinner så ryker nettet. Jeg får det ikke tilbake i tide til å reconnecte så jeg mister masse rating (istedenfor å få), får leaveprosent og det regnes som et tap. Jeg føler for å slå til Murphy akkurat nå Føler med deg Error. Denne er til deg: Spillte et stomp game med h`con og bonden. Hadde bare høyreklikket på helten min, så h`con ninja den når det var 3 sec igjen på timeren.... Randomet zephyr av alle ting Men selv om jeg sugde så carryet såklart h`con med min helt. Vi vant nokså overelegent og hadde pushet rax, da kom faren min inn og sa at jeg fikk ikke spille mer i dag. Jeg måtte komme i løpet av 60 sec.... I panikk satte jeg helten til å gå mot en random creep spawn. Lot game stå oppe så jeg håper jeg fikk PSR og ikke ble kicket pga. AFK. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er ikke alltid like lett å ha foreldre når det gjelder spilling hehe, greier alltid å avbryte spillinga på de værst tenkelige tidspunkt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Første eller andre gjennomspilling? Borderlands er et helt annet spill andre gangen du går igjennom det. Alt du ikke likte ved det er det samme, men alt det du likte vil du nå elske. Første gjennomspilling ja. Rakk å bli lvl 36. Gleder meg til å begynne på runde to, og utvikle awesomenessen som min Roland besitter. Skjønner ikke hvordan jeg kunne legge dette spillet fra meg tidligere. Nå tenker jeg ikke på annet. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ble level 42-43 Siren før jeg runda spillet helt, men har også gjort alt av quests som jeg har funnet og fått beskjed om finnes. Gleder meg til Playthrough 2, men det skal bli i Multiplayer å ikke Singleplayer... vil tro det er en helt annen opplevelse. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg orker ikke svare på alt du skrev over, Erik, men må bare påpeke at Gamer.no også stiller med anmeldelser, intervjuer, sniktitter, trailere, refleksjoner, tilbakeblikk, retoriske spørsmål og en hel del annet innhold. Oh? Kan du linke meg til disse videoene, for hvis jeg leser riktig så puttet jeg intervjuer, sniktitter og lignende under videoer. Det er en ting å lese et intervjue, men det er en helt annen opplevelse å se en video, samme gjelder sniktitter og anmeldelser. Og igjen vil jeg på peke at dette er ting som gjør Giantbomb til nettets beste spillside i mine øyne. Trenger ikke bli spydig. Så ikke at det var satt under videoer, men da er saken en helt annen. Resten er som du selv sier subjektivt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har spilt 4-5 timer av Borderlands, og makan til et ensformig spill. Håper virkelig det tar seg opp etterhvert. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Er vel der splitten skjer mellom spillere. Noen elsker Borderlands, mens andre mener det blir for mye "farming" som det kalles. Er enig at noen av questa er ganske basic; drep det og hent det, men på en eller annen måte fikk jeg en utrolig stor underholdningsverdi fra spillet. Så kan ikke vente til det blir multiplayer playthrough 2 med en kompis Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg fikk en overraskende stor underholdningsverdi i Borderlands selv, og en av grunnene er lootinga. Og detaljene i våpnene og grafikken generelt. Endret 9. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det gikk litt traurig i starten, men spilte allikevel tli lvl 25. Når jeg startet opp igjen i forrige uke, så var jeg hooked. Klarer ikke å legge det fra meg. Ganske skremmende egentlig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Joda, grafikken var nydelig, samt våpen, skills og hele det rpg-systemet. Men det hjelper svært lite for min del når jeg ikke gjorde annet enn å gå å drepe noe, hente noe, si noe, og så gå tilbake. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hm, ser det er noen flere fans av Borderlands her... må få til et game hvor vi alle spiller sammen? Er det ikke opp til 4 spillere om gangen? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det gikk litt traurig i starten, men spilte allikevel tli lvl 25. Når jeg startet opp igjen i forrige uke, så var jeg hooked. Klarer ikke å legge det fra meg. Ganske skremmende egentlig. Samme forholdet som jeg har til NieR det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg spiller på PC, skal muligens investere i GOTY-versjonen på X360 når den kommer. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg må virkelig ta meg sammen og få prøvd NieR snart, slik som du alltid prater om det ^_^ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kjøpte Borderlands + alle DLCene da det var på tilbud her om dagen på Steam, utrolig fin pris for et slikt spill! Har spilt igjennom Dr Ned, begynt på General Knoxx men Mad Moxxis Arena likte jeg egentlig ikke no særlig. Blir morsomt med Calptraps Robot Revolution snart da Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg spiller også på PC, noe jeg skal gjøre når jeg har skrevet ferdig denne setningen og trykket på Post-knappen nedenfor. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Det ser ut som min snedige plan virker, moahahahaha. ^_^ Edit: Snart spiller dere alle NieR. Edit: Hvis jeg skal beskrive spillet med få ord ville det blitt som et Zelda for voksne, iblandet elementer fra Final Fantasy. Endret 9. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå