Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vet, men liksom: Grammarnazi4life! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vet, men liksom: grammatikknazist for livet! Fix'd. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Yess!! Endelig et gjennombrudd. Dere kan se frem til en fortsettelse på historien min ganske snart. Høres bra ut! Looking forward to it ^_^ Kaptein Sabeltann musikk er forresten awesome! Endret 9. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 taco taco taco taco Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Å ti still... Jeg må spise pizza til middag. Møkkalei pizza. Endret 9. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) noe som selvsagt resulterer i at det ikke blir noe SC2 for meg, men heller flere titalls timer med mammakamel, en som har lært meg nesten alt i wow! Fixalicious! Endret 9. september 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ferdig med hovedhistorien i Borderlands. Nå blir det Iron Man 2. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Snart kommer Reach i posten (standardversjonen til 350,-), men kan ikke spille live før jeg har fått en switch av alle ting, i posten. Håper mpx ikke tar for lang tid med å få på lager den billigste jeg bestilte ;P Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 taco taco taco taco Lyst til å dele? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Aaaaaaaarrrrghhhhhhhhhhhh!!! Spilte nettopp min beste runde på evigheter i Heroes of Newerth, men bare minutter før vi vinner så ryker nettet. Jeg får det ikke tilbake i tide til å reconnecte så jeg mister masse rating (istedenfor å få), får leaveprosent og det regnes som et tap. Jeg føler for å slå til Murphy akkurat nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ferdig med hovedhistorien i Borderlands. Nå blir det Iron Man 2. Første eller andre gjennomspilling? Borderlands er et helt annet spill andre gangen du går igjennom det. Alt du ikke likte ved det er det samme, men alt det du likte vil du nå elske. Og Lakus, den t-skjorta sendes så vidt jeg vet kun til medlemmer i USA, selv om jeg ikke finner noe tegn på at det stemmer. Eller ikke stemmer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 De bekreftet det i Podcasten at de også sender til resten av verden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ah ok, da er det jo greit. Hører aldri på podcasts, jeg har aldri tålmodighet eller tid. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 De bekreftet det i Podcasten at de også sender til resten av verden. Husk, utenlands shipping er $10 ekstra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jepps, men om jeg først skal betale 50 så går det bra med ti til. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg synes 50 dollar er lite for medlemskap på verdens beste spill side. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg ser ikke helt hvordan HD video og en t-skjorte skal være verdt 50 dollar. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg synes 50 dollar er lite for medlemskap på verdens beste spill side. Ehm.. Hellooo? Gamer.no. Ring a bell? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg synes 50 dollar er lite for medlemskap på verdens beste spill side. Ehm.. Hellooo? Gamer.no. Ring a bell? Det er en god siden, men jeg føler meg på ingen måte noe som helst forhold til de som jobber der (og jeg teller ikke innlegg.no som gamer.no). Jeg kan ikke gjennkjenne meg selv i noen av de som jobber her, det er ikke på nærhet så god kontakt som med gutta på Giantbomb. Det er folk som jeg har fulgt i mot- og medgang, det er folk som jeg gjenerelt har følelser for (no homo, not that there is anything wrong with that), mens her på Gamer får du ikke en "Quicklook" en gang, ikke et video review en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå