Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaaaaaarrrrghhhhhhhhhhhh!!! Spilte nettopp min beste runde på evigheter i Heroes of Newerth, men bare minutter før vi vinner så ryker nettet. Jeg får det ikke tilbake i tide til å reconnecte så jeg mister masse rating (istedenfor å få), får leaveprosent og det regnes som et tap.

Jeg føler for å slå til Murphy akkurat nå

Lenke til kommentar

Ferdig med hovedhistorien i Borderlands. Nå blir det Iron Man 2. :D

Første eller andre gjennomspilling? Borderlands er et helt annet spill andre gangen du går igjennom det. Alt du ikke likte ved det er det samme, men alt det du likte vil du nå elske.

Og Lakus, den t-skjorta sendes så vidt jeg vet kun til medlemmer i USA, selv om jeg ikke finner noe tegn på at det stemmer. Eller ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Jeg synes 50 dollar er lite for medlemskap på verdens beste spill side.

Ehm.. Hellooo? Gamer.no. Ring a bell? :p

Det er en god siden, men jeg føler meg på ingen måte noe som helst forhold til de som jobber der (og jeg teller ikke innlegg.no som gamer.no). Jeg kan ikke gjennkjenne meg selv i noen av de som jobber her, det er ikke på nærhet så god kontakt som med gutta på Giantbomb. Det er folk som jeg har fulgt i mot- og medgang, det er folk som jeg gjenerelt har følelser for (no homo, not that there is anything wrong with that), mens her på Gamer får du ikke en "Quicklook" en gang, ikke et video review en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...