Craxmerax Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Taco taco taco taco taco taco taco taco! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 vil ha vil ha vil ha vil ha vil ha Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 It was good It was good It was good It was good It was good Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvorfor hvorfor hvorfor alle alle alle gjentakelsene gjentakelsene gjentakelsene??? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 bdre 1 forkortlser. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Alle gode ting er 3. Så kanskje derfor. Eller mer Endret 9. september 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Fikk jævlig lyst til å dele forhåpningene mine om "Enslaved: Odyssey to the West", så hvorfor ikke? Hva tror dere? Av det vi har sett så langt synes jeg det lukter noe godt på gang. EDIT: Damn! Kan like godt ta denne i Konsollkaféen. Endret 9. september 2010 av Ollorca Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Så, noen som skal se The Big Live Live Show Live i dag? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 JA! Men nå starter det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Venter på at det skal starte nå, men tviler på at jeg egentlig gidder å se så mye. Hva tenker dere om å betale for Giant bomb? Jeg går for gratisversjonen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg ser det an, men tviler i grunnen på at jeg kommer til å betale, T-skjorten ser dog unektelig kul ut. AltF4, jeg så kommentaren din i et halv sekund før den var ute av rekkevidde. Cool. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det frister egentlig mer med StarCraft 2 enn Live Show. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.giantbomb.com/chat/ Jeg tror jeg kommer til å betale. Podcasten er evig fantastisk og jeg vil ha t-skjorte. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Yess!! Endelig et gjennombrudd. Dere kan se frem til en fortsettelse på historien min ganske snart. Endret 9. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.giantbomb.com/chat/ Jeg tror jeg kommer til å betale. Podcasten er evig fantastisk og jeg vil ha t-skjorte. Enig, venter bare på VISA kortet mitt som burde vært her på mandag Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Yess!! Endelig et gjennombrudd. Dere kan se frem til en fortsettelse på historien min ganske snart. Så bra. Gleder meg Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det frister egentlig mer med StarCraft II enn med noe annet akkurat nå, men NEIDA, jeg skal bo på en gård, alene, i hele september, med kun naboens drittnett og mitt eget, supertreige mobile bredbånd tilgjengelig, noe som selvsagt resulterer i at det ikke blir noe SC2 for meg, i tillegg til at jeg får en vanvittig trang til å skrive med altfor mange kommaer, hurra! MEN! I morgen tidlig skal jeg til England og se på MUSE! Noe som blir (ti)årets høydepunkt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 MEN! I morgen tidlig skal jeg til England og se på MUSE! Noe som blir (ti)årets høydepunkt for meg. Bare fikset litt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Vel, regnet med at det var ganske opplagt at siden det er jeg som skal på konsert, så blir det ikke høydepunkt for dere som ikke skal dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå