nubbiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Dead Rising blir hyltøft. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg vet ikke, kjøper det mest av alt for å få den zombiefiguren. Jeg kan ikke forstå hvordan Capcom av alle kan lage spill med så jævlig dårlig kontroll. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Drit i kontrolleren. Ren og skjær underholdning. Ihvertfall var eneren det for min del, så håper og tror de fikser hva som ikke funket og leverer et kult spill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er ikke underholdende å dø gang etter gang fordi kontrolleren er dårlig. Og det bringer meg til neste poeng - de bør virkelig ha gjort en innsats for å få lagret spillet underveis. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Okei, du skal få en pluss for å ta opp lagringen. Den var elendig, på lik linje side-questene hvor en skulle redde diverse folk. Angående kontrolleren så husker jeg ikke noe spesielt å utsette på den. Nå er noen år siden jeg spilte det, så det er godt mulig jeg mener noe annet om jeg setter meg ned med det nå. Uansett så ser jeg fram til spillet blir sluppet, og får noen reviews. Har fått guest pass til StarCraft 2, så nå skal det testes. Edit: Merkelig nok ble hele innlegget duplisert. Endret 8. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Når sant skal sies la jeg Dead Rising på hylla etter et par timer, jeg orka ikke mer av den knøttlille teksten og de håpløse kontrollene. Har veldig lyst til å starte på igjen, men noe holder meg tilbake. Go for it! Har spilt noen timer med blant andre Atsjonas i dag. Meget moro. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har vert barnevakt i 3 timer, i tillegg hadde de bare NRK Nei, god natt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Det er fantastisk Cloud. Virkelig fantastisk! Richard er gull! Tror jeg skal kjøpe bøkene, om ikke annet en t-skjorte med Richard på. http://lfgcomic.com/page/269 Endret 8. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvor er Nøtte og Eplefe egentlig? Føler på meg at vi mangler litt flere "core" brukere Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ah, leste den seriern mye før Må nesten bare le av Richard, han er virkelig en genial karakter! Hei forresten, long time no see Er jo her jeg, men er kanskje ikke en "core" da Endret 8. september 2010 av Nesumar Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Godt spørsmål. De kommer når de merker hvor mye de savner oss. Jeg går i vaffal og legger meg. God natt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 AltF4 taler klokt, så jeg følger etter. God natt anons. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 En 8000 kr fattigere Rider of Reason kryper også mot senga. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Og hvor gikk pengene til? God natt Endret 9. september 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Alt gikk til spill faktisk, kjøpte ikke en Kone denne gangen. ^_^ Edit: Nei nå må jeg virkelig legge meg. Endret 9. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Giant BombCast has been fucked Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 God morgen. En dag med ActionScript 3.0. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Giant BombCast has been fucked Snakker du om den Membership-podcasten som er oppe? Ok, nå skjønner jeg hva du mener Endret 9. september 2010 av Erik Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 I am talking english in my english class ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Samlerutgaven kommer med soundtrack, litt DLC og et kart eller noe i den duren. I en ganske stilig steel book. Litt DLC og Kart følger også med i den utgaven jeg har, som muligens er en slags first batch Limited Edition-greie, som med f.eks. BC2. Den er ikke steelbook, men har en søt pappsleeve. Da høres ikke CE så kjempespennende ut. Jeg rotet til quoten! Endret 9. september 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå