psyched Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvordan kan han gå? Mind = blown. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Oioi, første post fra ny Eee. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hvordan kan han gå? Mind = blown. Det er den episoden hvor Joe får beintransplantasjon Gratulerer, Erik! Takk takk, og en bilkjøringsinteressert person som deg skal vel ikke ha store problemer med den selv når du skal ta den om halvannet års tid. Endret 8. september 2010 av Erik Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) God natt Cloudemyx! Jeg får prøve å rive meg fra spillet igjen. Kanskje sitter jeg her fremdeles når du våkner (håper ikke det). Våknet for ca en time siden. Spiller du? Grattis Erik. http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/sportsfiskere-fant-mannelik-i-haimage-3284771.html Endret 8. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg er så fordømt trøtt! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Og jeg sovnet klokken 16 en gang <_< Hater å kaste bort dagen på den måten Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er digg å sove på dagen, helt til en skal legge seg igjen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har fått en dårlig døgnrytme nå og sover til klokka 4 på ettermiddagen. Snakk om å kaste bort dagen på noe en skal gjøre om natten. <_< Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så lenge en ikke har skole eller jobb, så er det digg å være våken om natten og sove til til 3. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 God natt Cloudemyx! Jeg får prøve å rive meg fra spillet igjen. Kanskje sitter jeg her fremdeles når du våkner (håper ikke det). Våknet for ca en time siden. Spiller du? Ja. Men jeg har sovet litt også. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg digger virkelig Mafia II! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg likte ikke slutten (mest fordi det ikke egentlig virket som en slutt i det hele tatt), men fram til det var det strålende. 8D Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Looking for Group er seriøst noe av det morsomste jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er fantastisk Cloud. Virkelig fantastisk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er Mafia 2 bra altså? Jeg fant samlerutgaven til 650,- i dag, men slo det egentlig fra meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det noe gøy i samlerutgaven, da? Regner med det var konsollpris, forresten? Protip: Sats på PC eller Xbox om du skal ha det. Mafia 2 er helt klart verdt en gjennomspilling, men det hjelper å stille med et åpent sinn, særlig i forhold til å forvente seg et "GTA 1950". Ja, det er organisert kriminalitet, og ja, det er en stor, åpen by, og ja, det er skyting og bilkjøring - men det narrative fokuset og strukturen er annerledes, og det forandrer alt. DLC-pakken Jimmy's Vendetta tilbyr dog en litt mer arcadey, GTA-aktig opplevelse. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg forventer meg egentlig ingen ting. Samlerutgaven kommer med soundtrack, litt DLC og et kart eller noe i den duren. I en ganske stilig steel book. Hadde det til både 360 og PS 3, og 360 er alltid min valgte konsoll om jeg har valget. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg fikk 360 samlerutgaven til 350, men endte opp med å selge det igjen da jeg merka at jeg hadde veldig liten lyst til å spille spillet når jeg endelig fikk det, og hvis ikke jeg er spesielt begeistret for spillet så er ekstrainnholdet nokså meningsløst for meg. Kan hende jeg kjøper det igjen en annen gang når jeg finner det på play.com etc da. Endret 8. september 2010 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Når jeg tenker meg om så tror jeg at det blir pass. Skal ha samlerutgaven til Dead rising 2 og Fable 3 i høst, og det blir nok dyrt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå