Cloudemyx Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Norge leder 1-0 over Portugal. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er nok fotball. Gikk tilfeldig vis forbi radioen og der var det tilfeldig vis fotball (ture story). Der ropte noen gale menn noe om et mål fra Carew. Er visst nok EM kvalifisering mot Portugal. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Carew? Nei nei, målscorer heter Erik. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men Carew lurte keepertufsen. Ikke at jeg egentlig er veldig fotballinteressert, det var bare familien som hoiet sånn fra naborommet, så jeg følte bare for å juble litt jeg også. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Konsert med Muse på Wembley ^_^ Det var det ja, fikk lyst jeg og nå Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Carew? Nei nei, målscorer heter Erik. Det var så lite vet du Og nå over til kveldsmat ala fiskesuppe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kveldsmat ala fiskesuppe? Kveldsmat slik den lages i fiskesuppe? God stemning. J'aime la bouillabaisse. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ich liebe RassenKnaus! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hva betyr deres? Min betyr "Jeg liker sydfransk fiskesuppe". Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg elsker RassenKnaus! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg fikk vite i stad at jeg "er alt som er feil med Norge i dag". Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Kan nesten ikke tro at Norge vant. GO NORGE Og med det. God natt! Endret 7. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nubbiz elsker meg. Amen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 http://www.southparkstudios.no/episodes/513/ Den episoden gjør meg oppriktig trist. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 HJELP, kan noen venligs be meg slutte å spille, klarer ikke å legge kontrolleren fra meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Slutt med spillingen. Nuh! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 HJELP, kan noen venligs be meg slutte å spille, klarer ikke å legge kontrolleren fra meg. Fortsett å spill, du vet du vil det! Du klarer ikke å rive deg vekk fra den fantasiverdenen du er i, bare la deg forsvinne inn, glem søvn og sånne unødvendige ting. Anyways, driver med siste finpussen før jeg skal ta teorien til bil i marra. Håper på det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå