nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ta med ro. Kom på at du hadde fått deg en egen kopp, så dere sitter i hver deres kopp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvorfor kunne ikke jeg få en egen kopp? Hva kommer det av at han fikk en helt ny mens jeg måtte ta den gamle? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Stemmer det. Hihi, sitter i en kopp, nå så jeg for meg et morsomt bilde. ^_^ Edit: Fordi jeg er mest awesome vet du AltF4. ;P Endret 6. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Teknisk sett har du en egen kopp, fram til jeg kommer og setter meg med deg igjen. Noen må ta den gamle, slik er livet når en bruker briller. Og siden jeg også bruker briller, så setter jeg meg med deg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dere har det jo sikkert mye mer koselig sammen i den gamle koppen en jeg har alene i den nye. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Sleng på deg noen briller så kan du joine oss på en Risk-kveld. Kakao serveres. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ah, så du har kastet ut Ridder'n for vår egen lille seanse i koppen? Great! Jeg må legge meg. Det har vært knall med skikkelig chat i ASO igjen! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Alt for oss to og koppen. God natt! Skulle igrunn ha tatt kveld jeg også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Sleng på deg noen briller så kan du joine oss på en Risk-kveld. Kakao serveres. Jasså ja, så det er planen din. Du skal ha meg til å iføre meg briller slik at jeg ikke ser så godt, og så kan du jukse så mye du vil. Du er litt av en slu rev. ^_^ Edit: 2 Nerds 1 Cup. Lurer på hvordan det vil ende? Jeg må legge meg. Det har vært knall med skikkelig chat i ASO igjen! Ja det har virkelig vært morro, må gjentas oftere. God natt Alt "gamlefar" F4! Endret 6. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei, egentlig var for å svekke synet ditt, slik at mysteriet rundt utseende mitt bevares. Å jukse? Hva tar meg for? Jeg som tar deg til meg, tilbyr deg sengeplass, kakao og en kopp over hodet! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Ah, det er jo også en mulighet. Beklager, my bad. Selvfølgelig jukser ikke du. Tilgir du meg? *dådyrøyne* Endret 6. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Istedenfor all denne forvirrende snakkingen om mine- og dine og felles kopper så går jeg heller rett på sak: http://www.makeuseof.com/tag/five-places-to-play-risk-online/ I'm in (en eller annen gang). Hadde foretrukket om jeg fikk nok tid til å koke meg opp litt kakao og vispe sammen noe krem, men ellers burde det være ganske enkelt å ordne. (Impliserer at folk faktisk har lyst til å spille Risk) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så produktive dere har vært mens jeg har sett film da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så klart! Vi produserer og formerer raskere enn lynet. @Error, så ut som gode alternativer det der, gitt at de fungerer. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Istedenfor all denne forvirrende snakkingen om mine- og dine og felles kopper så går jeg heller rett på sak: http://www.makeuseof.com/tag/five-places-to-play-risk-online/ I'm in (en eller annen gang). Hadde foretrukket om jeg fikk nok tid til å koke meg opp litt kakao og vispe sammen noe krem, men ellers burde det være ganske enkelt å ordne. (Impliserer at folk faktisk har lyst til å spille Risk) Jeg er med! Må muligens lese noen regler, da jeg ikke har peiling på hvordan det fungerer. Kakao må man ha! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når det snakkes om kopper og karer, så tar det alltid av. Nå må jeg se om jeg ikke finner senga snart etter noen koselige timer med Borderlands. God natt, forumnisser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 God natt du ville forumand! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) God natt lille and. Endret 6. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 God natt ja. Damn, I look good! ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå