Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, faktisk. Fordi det i Ullensaker kommune er ordfører fra FrP (som har gjort utrolig mye bra for Jessheim), men de skal på død og liv legge ned kommunale barnehager. Og dermed blir det vanskelig å få jobb fordi de som da har jobbet i en kommunal barnehage som legges ned, må få jobb et annet sted. Og dermed ansetter de ikke nye. Eidsvoll kommune, som jeg bor i, har noe av det samme problemet.

Lenke til kommentar

Bare å hoppe inn i praten, jeg er sikker på at du er full av tullprat Error. ;)

Jo, faktisk. Fordi det i Ullensaker kommune er ordfører fra FrP (som har gjort utrolig mye bra for Jessheim), men de skal på død og liv legge ned kommunale barnehager. Og dermed blir det vanskelig å få jobb fordi de som da har jobbet i en kommunal barnehage som legges ned, må få jobb et annet sted. Og dermed ansetter de ikke nye. Eidsvoll kommune, som jeg bor i, har noe av det samme problemet.

Uffda, det er jo kjedelig. :( Fikk faktisk flere forespørsler fra barnehager i Tromsø før jeg bestemte med for å jobbe på kunstgalleriet en periode. :)

Lenke til kommentar

Får se om jeg tar meg en tur på Risk-weekend :p

I mellomtiden kan jeg melde fra om at jeg har plukket opp Risen igjen (etter at Wer postet cover-bildet tenker jeg alltid på ris når jeg snakker om Risen). Sist gang orket jeg ikke mer fordi jeg hadde et quest som var bugged, og de questet måtte jeg gjøre for å kunne gjøre ferdig 3-4 andre quest i Don Esteban sin camp. Etter litt intens googling var jeg inne i console, og gjorde ferdig questet på den enkle måten.

Yay!

Lenke til kommentar

Pokker da. Ifølge itavisen er hastigheten god, men filmene laster inn i snegle fart. Noen som vet hva som kan være problemet?

Edit: har prøvd med flere forskjellige nettlesere, men får samme resultat. 5-10 sek video og deretter 4-5 min stillhet

Har same problemet i det siste, spesielt på kveldstid. Er vel desse idiot-amerikanarane som øydelegg som vanleg. Akkurat som i MW2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...