nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Count me in for en runde med Risk. En trønders kløkt eier dere alle btw: Fiskeboller i hvit saus er awe-to the-some. Trønder mot trønder! Aaarrgh. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Og mens dere gjør opp dere mellom med en ekte trøndersk shoot-out,så benytter jeg mine ninjaskills og sniker til meg seieren. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Æ spise ninjagutta t frokåst! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Du må fange meg først. Var jo en god del som ville blitt med på Risk, nesten man skulle gjort der på et treff eller noe. Kanskje litt usosialt for dem som ikke er med da. Endret 6. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Risk og dnd Siden Villanden og jeg bor midt i landet, så møtes vi her og tar Risk-weekend. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hehe, får jeg sove hos deg da nubbiz? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Trønders stick together, RoR, så vår lille mid-game disputt kan godt være en felle. Så vær varsom. Nubbiz fikser seng, RoR kommer seg nedover, jeg fikser øl. Ready? Break! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg digger Youtube! http://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Æsj...fiskeboller er ekkelt.... *spy* Da kan ikke kokken ha kunnet lage det skikkelig. Er jo kjempegodt. *nam, nam* Edit: Hehe, det kan du kanskje trenge før du spiller mot meg nubbiz. ^_^ Egentlig bare sausen som gjør det godt O_o Nå tror jeg det er på tide å skrive stil om det engelske språkets historie -.-* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 If you rub your fireman's helmet, he spits in your eye. Ja, jeg ser på South Park, nei jeg angrer ingenting. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du mener karsk. Nei, vi kjører øl. Aldri hatt sansen for karsk gitt. Heller ikke hjemmebrent og saft. @RoR: Selvfølgelig får du sove hos meg Kan vi sitte opp hele natten som noen småjenter og se anime. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan vi sitte opp hele natten som noen småjenter og se anime. Hvem vet, kanskje vi er det. :o Ingen her som vet hvordan jeg ser ut i alle fall. I am a riddle, covered by a conundrum, packed in a mystery and burried in an enigma. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kanskje vi bare skal holde oss til Risk istedet for? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hehe, nei vi må jo se anime sammen. *fnis* ^^ Kanskje jeg burde iføre meg burka for å bevare mysteriet, har faktisk alltid lurt på hvilket bilde folk her har av meg. Endret 6. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vil gjerne se ^^ Jeg har klart å overbevise meg selv om å begynne på stilen i morgen. Den er tross alt til onsdag. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Haha, kommer du i burka her i Steinkjer, har du baller! Har aldri fundert over hvordan du ser ut i det virkelige liv igrunn. Siden dette er et gamerforum, så har jeg kledd alle opp med halvlangt fett hår, briller og kviser. De med kjæreste har ikke briller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei, vi kjører øl. Aldri hatt sansen for karsk gitt. Heller ikke hjemmebrent og saft. Samme her. Kald Karsk når formen er på vei ned i 6 tiden om morgenen går greit, men varm karsk rett fra kanna? Nei takk. Har alltid sett for meg RoR som noe slikt: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kanskje jeg burde iføre meg burka for å bevare mysteriet, har faktisk alltid lurt på hvilket bilde folk her har av meg. Ca sånn: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå