Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Overrasker det deg? :o Synes ikke det er så ille, finnes langt verre ting. La dem gjøre det hvis de har lyst, er tross alt bedre det enn at de hopper foran et tog (som er relativt vanlig i Japan). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg tar to. Husarbeid og skrekkfilmer? Gode tider dobbelt opp. Ganger to! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Spørsmålet er hvilke to? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvorfor nøye seg med to når du kan få tre. Jeg tar Rinko! Godt valg! ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vi kan dele på henne RoR Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hahaha, der fikk du meg til å forlenge livet mitt litt med en god latter. Det er en avtale! ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Spørsmålet er hvilke to? To Rinko. Dobbelt opp med husarbeid og jenter som må gjemme seg i armene mine når vi ser på skrekkfilm. Nå blir det arbeid med særemne. Femten minireferater av South Park-episoder må være ferdige til i morgen! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så jeg forlenger liv og får folk til å føle seg mindre nerdete. Føler meg ikke så verst jeg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det har du all mulig grunn til. Du gleder oss og vi gleder deg, det er en god sirkel. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg må skrive stil om det engelske språkets historie <_< Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Du sa det RoR Amen! Idag skal jeg fyre opp bønner i tomatsaus. Nam. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Høres godt ut. Her i huset er det tid for fiskeboller i hvit saus. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Æsj...fiskeboller er ekkelt.... *spy* Usikker på om jeg gidder å lage noe middag i dag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har faktisk aldri spilt Risk. Har alltid hadd lyst, men aldri gjort noe ut av det rett og slett. Du kan få spille sammen med meg. Jeg overlever Risk i ca. 15 minutter, med andre ord får du en kjapp innføring i reglene samtidig som du får et selvtillitsboost i form av seier. Anon delivers. Har faktisk sett bilde av ham på /b noen ganger. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Da sier vi det AltF4. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Æsj...fiskeboller er ekkelt.... *spy* Da kan ikke kokken ha kunnet lage det skikkelig. Er jo kjempegodt. *nam, nam* Edit: Hehe, det kan du kanskje trenge før du spiller mot meg nubbiz. ^_^ Endret 6. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Count me in for en runde med Risk. En trønders kløkt eier dere alle btw: Fiskeboller i hvit saus er awe-to the-some. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fiskeboller er vel ikke godt uansett hvordan man lager det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå