AltF4 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Haha faen den der er så god. Noe annet som ser artig ut er co-op i Portal 2, særlig fordi GlaDOS ikke fornekter seg denne gangen heller! "Excellent! Allthough great science is always the result of collaboration, keep in mind that like Albert Einstein and his cousin Terry, history will only remember one of you" Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skal ha et intervju om ACTA-avtalen klart til i morgen. Var litt manko på intervjuobjekter, så jeg fant opp en person og intervjuet han Det er fantastisk mye enklere å bare skrive svarene på spørsmålene sine selv, og det beste er at ingen taper på det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Så lenge det ikke trenger være virkelige svar så er det jo ikke så farlig. jeg og en kamerat gjorde det samme selv på ungdomsskolen. Skulle intervjue folk som kjørte tog, men gadd ikke den lange turen til stasjonen så vi satt hos meg og intervjuet hverandre i stedet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg lager jo virkelige nok svar. Har jo masse meninger selv, så bare skriver jeg ned de og later som det er en annen person som har sagt det Endret 5. september 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hehe, jo det er klart. Det jeg egentlig mente var ekte intervjuobjekter, altså en som har virkelig peiling på ACTA i denne sammenhengen. Ikke at jeg ønsker å klage på måten du gjør lekser på, du skal ha masse skryt for initiativet og fantastisk problemløsning! ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja, får vel egentlig være enig med det. Men, nå er (som du nevner) problemet løst, og jeg har skrevet et intervju fylt av metaforer og store ord, og læreren vil sikkert bli overlykkelig! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Sånn kjøp og hent på billettservice, er ikke det slik at du kan bestille billetter via telefon/internett og så dra ned på en f.eks. Narvesen å kjøpe og få de printa der? Har gjort det en gang før, men den delen av "hjelp" seksjonen nekter å laste :-\ Korrekt, du reserverer billetten/billettane og henter (og betaler) på Narvesen, eventuelt i enkelte Post-i-butikk. To veker ferie, inkludert ei veke i alt for varme Tyrkia, er no over. Blir tungt å begynne på jobb igjen, men blir også godt å komme skikkelig i gong med treninga igjen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hehe, jo det er klart. Det jeg egentlig mente var ekte intervjuobjekter, altså en som har virkelig peiling på ACTA i denne sammenhengen. Ikke at jeg ønsker å klage på måten du gjør lekser på, du skal ha masse skryt for initiativet og fantastisk problemløsning! ^_^ For å si det sånn: Det er jo bedre at han er kreativ og finner på selv enn at han ikke klarer å finne noen å intervjue og ikke leverer noe til lærern. Får bare håpe at du ikke blir gjennomskuet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://www.dagbladet.no/2010/09/05/kultur/film/black_swan/natalie_portman/13267563/ Ohhhhhhh yeah! Denne skal sees :D Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Da var vi ferdig med 6 timer dnd. Herlig! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva ble resultatet? ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Vi kom videre i storyen, reddet en god venn, fått en del xp og gull og vi har fått med en fra studiet, som joiner neste gang! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Plutselig følte jeg meg fantastisk lite nerdete, takker for den nubbiz God natt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hehe, nice! Fikk plutselig lyst til å spille risk igjen, sist gang satt vi i 14,5 timer. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 I min verden er de som ikke spiller dnd de mest nerdete Har faktisk aldri spilt Risk. Har alltid hadd lyst, men aldri gjort noe ut av det rett og slett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 We'll have to do it sometime. Er utrolig morsomt, var faktisk fast post i juletider. Lengste runden vi spilte var vel 22 timer. 14 timer i strekk, så de resterende 8 etter litt søvn. Var kjipt å tape da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Risk til RoR. Jeg kommer! Tar sikkert 50-100 timer før vi nærmer oss slutten på denne campaignen. Men da er det fult mulig å bruke karakteren sin videre. Så det kan bli nokså mange timer bak en karakter, om en klarer å holde den i live. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hmm... Nå kan jeg dra til skolen å føle meg fantastisk lite nerdete, takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå