psyched Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Alle blir linket til din profil... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Kalte du meg nettopp for en idiot? Endret 5. september 2010 av Vaenas Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Lol, sjekk denne idioten på Facebook http://www.facebook.com/profile.php?=743264506123123 Så morsom. Såååå morsom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 heiheiheiheihei! ikke gjør sånt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 God dag Hjemme fra hytta nuh. Angående datatrafikk: en time med spotify tar 70 mb. Video fra youtube tar en god del. Laste ned apps tar en god del. Surfe på nett tar nesten ingenting, med unntak av bildetunge sider. 500 mb holder massevis for meg, da jeg har trødløst på hybelen, samt laster ned apps gjennom iTunes. Jeg vil også tro 500mb holder for mye når det er trådløst både her hjemme og på skolen, men når jeg ikke er der så vil jeg gjerne ha noe å bruke på. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 500mb er en fin mengde om en bare skal surfe mens en sitter på bussen eller toget, eller er ute på byen og trenger å google noe osv. Litt lite om en skal koble telefonen opp til pcen, og surfe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg har 500MB i måneden og har aldri gått over så lenge jeg har hatt nett hjemme. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skal muligens ha et fag om iPhone-programmering på studiet. Det hadde vært interessant. Noen som vet om Objective-C er mye vanskeligere enn Java/javascript og ActionScript? Siden alle er objekt-orientert, så har de store likheter om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg har fått grønt lys om å kjøpe iphone 4 Nå må jeg bare gjennom de siste diskusjonene med meg selv om jeg bør kjøpe den? Er det noen som har noen gode argumenter å komme med? Skal bestilles fra apple pga kortere leveringstid og billigere helhetspris. Endret 5. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Sånn kjøp og hent på billettservice, er ikke det slik at du kan bestille billetter via telefon/internett og så dra ned på en f.eks. Narvesen å kjøpe og få de printa der? Har gjort det en gang før, men den delen av "hjelp" seksjonen nekter å laste :-\ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg har bestilt iPhone 4! ^_^ Endret 5. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 BTW Er det noen som har et The Witcher save game som er rett før man kommer inn i byen? Måtte formatere og mistet savet mitt Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Desverre Craxdm, har ikke det. Gratulerer med ny telefon! Du har all grunn til å glede deg til den ankommer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Grattis, Craxdm. I kveld blir det dinner and a movie med dama. Sushi og Knight & Day. I smell awesome in the wind. Jeg fryder meg Endret 5. september 2010 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå skal man ikke kalle andre mennesker for stygge, men om man kunne det hadde frøken Anka vært farlig nær en slik beskrivelse. Sjarmløst troll på det beste. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Amen, brother. Ett stk. vemmelig kvinnfolk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Endret 5. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja men snälla tjukkis eeeeet inte dåååå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå