Craxmerax Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Iphone 4 fra apple = 4890,- for 16gb versjon. Trenger ikke mer. Frihet m/mobilsurf = 99kroner måneden om man kjøper det uten mobil til ettersom frihet vanligvis har 0,- i måneden, mens her får jeg 500mb i måneden i tillegg. Det blir til sammen 6100 på ett år (uten sms og ringing selvsagt) Det samme fra telenor i en pakke er på.. Whoah. Sjekket nettopp. Det samme blir 7000 på ett år! Tjener jo nesten 1k på dette o_O Må bare huske å få tilsendt microsim i tillegg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg bestilte forresten 32gb, sånn for ordens skyld. Joda, telefonen blir kanskje billigere, men for meg ble ikke det abonnementet bra nok, rett og slett fordi det har løpende utgifter på databruk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Databruken er veldig, veldig vesentlig. Jeg surfer hele tiden, får mail hele tiden, laster ting fra AppStore og spiller flerspillerspill. Batteriet får kjørt seg og datatrafikken renner. God stemning! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg sender rundt 20-40 meldinger iløpet av en måned så jeg har ikke bruk for noe gratis sms. Regner med 500mb er nok i måneden ettersom jeg vanligvis er å finne i nærheten av en data, men når jeg ikke er det så er det greit å ha litt å bruke. Bare 40 min igjen så er det hjem ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvordan gikk du frem for å kombinere de abonnementene? Jeg finner bare FriHet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Trykk velg abonnement på telenor og istedetfor å trykke bestill så trykker du der det står frihet. Der kan du få tak i frihet m/mobilsurf. http://www.telenor.no/privat/mobil/mobilabonnement/frihet/index.jsp (se til høyre) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg ser at en liten herr Sigurd er å lusker i tråden. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er det noen her som har peiling på ACTA-avtalen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Er det den datagreia vi skal ACTA oss for? Ok, bedre på svensk. Endret 4. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 ITT: Bad puns and failzor activity Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg syns det var litt morsomt å laste ned demoen av Dead Rising: Case Zero. Det ble liksom demo av demoen. [xzibit-bilde] We put a demo in yo demo so now you can try while you try.[/xzibit-bilde] Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Good one AltF4 ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 For de som ikke har inkludert data i sitt abonnement eller skal til utlandet så kan du skru av mobil nett på mobilen. Det funker med alle apps, og ingen reklame loader osv. Funker fjell! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Si meg hvem det er som spiller musikk så det dundrer på denne tiden av døgnet slik at jeg kan myrde vedkommende. Inb4 lørdag. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Si meg hvem det er som spiller musikk så det dundrer på denne tiden av døgnet slik at jeg kan myrde vedkommende. Inb4 lørdag. Det er da lov å spille høy musikk på denne tiden av døgnet, er vel 23:00 i hverdagene og 24:00 i helgene det skal være stille fra? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) 23:00 alle dager her. Står i kontrakten. Så nå har de 15 minutter igjen til å spille musikk. Høres ut som om det har gitt seg nå. Med mindre de starter opp igjen. Har hørt folk spille klokka 4 om natta. Endret 4. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Angående datatrafikk: en time med spotify tar 70 mb. Video fra youtube tar en god del. Laste ned apps tar en god del. Surfe på nett tar nesten ingenting, med unntak av bildetunge sider. 500 mb holder massevis for meg, da jeg har trødløst på hybelen, samt laster ned apps gjennom iTunes. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg bruker aldri 3g/Edge jeg. Gjør bare ting som har med internett å gjøre når jeg er på wi-fi. Ser poenget i å ha fri 500mb, men for meg så er det ikke verdt det. Kan alltids spille spill offline eller høre på offline playlist på spotify. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Lol, sjekk denne idioten på Facebook http://www.facebook.com/profile.php?=743264506123123 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg havner bare på forsiden til FB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå