psyched Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Er nok ikke på høyde med tech demoen nei... EDIT: Spoiler tag på bilder? Endret 3. september 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har alltid hatt xboxen koblet til "home theatre" annlegget vårt, men paappa dro ut alle kablene for en stund tilbake fordi han skulle koble på en sånn annen dings (mediesenter-opplegg). Hvilke kabler må jeg ha for at xboxen skal virke? Bruker HDMI. Jeg trodde først at jeg bare trengte den vanlige HDMI kabelen (den lille tynne). Prøvde også å koble i den litt tykkere greia som har audio (left/right). Alle kablene står riktig, så hvorfor fungerer det ikke? Hva trenger jeg? Får til informasjon hverken opp lyd eller bilde. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Du har på riktig kanal og alle kabler er koblet i (i begge ender)? Forøvrig tror jeg ikke Retina-skjermen har noe å si angående teksturoppløsninger, ihvertfall ikke når man ser på en PC. Kan ta noen skjermbilder av Epic Citadel og laste opp. Edit: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): La meg bare legge til at det ser vannvittig mye bedre ut på telefonen. På 3.5" er det helt vannvittig. Endret 3. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fant ut av problemet. Greia er at forsterkeren er fucked, så derfor fungerte ikke den... Prøvde så å koble xboxen til pc-skjermen, men jeg har ingen VGA-kabel : \ (teit at det ikke følger med elite-versjonen). Har nå kommet frem til at hvis jeg tar hdmi-kabelen fra projektoren og kobler den direkte i xboxen får jeg bilde, men ikke lyd. Noen ide på hvordan jeg kan få til lyden også? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Mulig retina displayet ikke gjør noe. Er spent på hva utviklere får til med denne motoren under panseret. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tror jeg har fått grønt lys til å kjøpe iPhone 4 ^_^ Må vente til slutten av september og bursdag thou. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Godt mulig du må medberegne litt ventetid. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=2ACJL41x3QE&feature=player_embedded#! Dette var dagens! Helt latterlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tror jeg har fått grønt lys til å kjøpe iPhone 4 ^_^ Må vente til slutten av september og bursdag thou. Bestill nuh og du har den sånn ca. da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Godt mulig du må medberegne litt ventetid. Jeg bestilte min på onsdag og Telenor har ubekreftet dato 15. oktober på telefonen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Aldri skjønt oppstyret rundt Iphone, altfor dyrt, bortkastede penger spør du meg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tror jeg har fått grønt lys til å kjøpe iPhone 4 ^_^ Må vente til slutten av september og bursdag thou.Bestill nuh og du har den sånn ca. da. Har lurt på bare å gjøre det.. Enten det eller å kjøpe den fra apple og få den etter 3 uker. Blir 2-300 kroner dyrere thou. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Da var min hjemmelagede pizza i ovnen, dama venter i sofaen, en kompis og hans dame kommer snart. Med andre ord, i kveld blir det pizza, øl og kos. I bid you adieu. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Kos deg da Endret 3. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Spiste pizza i dag jeg også. Frossenpizza vel og merke. Den var litt kjedelig. Men det gjør ingenting, for jeg har godteri i brødboksen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Og jeg må ha kaffe! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Godt mulig du må medberegne litt ventetid. Jeg bestilte min på onsdag og Telenor har ubekreftet dato 15. oktober på telefonen. Jeg bestilte min 8 min etter salget startet 30. juni. Fikk beskjed fra de den 16. august at de ikke viste når min ble sendt. Dagen etter lå den i mitt fang. Og nå drikker jeg varm melk med honning. Endret 3. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Aldri skjønt oppstyret rundt Iphone, altfor dyrt, bortkastede penger spør du meg. Du har ikke hatt en iPhone ser jeg? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei du har rett i det. Aldri hatt en iphone, og tviler på at jeg noen gang kommer til å ha det. Ser ikke at jeg har bruk for det, min 3 år gamle mobiltlf funker helt fint til mitt bruk. Og nå drikker jeg varm melk med honning. Ditto! Det er godt. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Aldri skjønt oppstyret rundt Iphone, altfor dyrt, bortkastede penger spør du meg. Du har ikke hatt en iPhone ser jeg? Det har ikke jeg heller, men jeg har brukt dem nok til å skjønne at de ikke er verdt pengene de koster. De er absolutt gode produkter, men ikke snakk om at jeg betaler så mye for noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå