nubbiz Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har alltid foretrukket MLIA framfor FML, rett og slett fordi jeg finner det morsommere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Today, I propositioned my boyfriend of two years to have sex with me in the shower to spice up our love life. He said that he was really busy. He was playing Call of Duty. FML Today, I woke up and my boyfriend was already awake. Feeling in the mood I slipped off my nightdress and looked him in the eye. He looked me up and down, smiled seductively, reached over... and turned his PS3 on. FML Og den beste: Today, my boyfriend told me that every time he has sex with me he thinks about some mutant bunny chick from "Final Fantasy." FML Hahaha, der har du folk som vet å prioritere. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Alt er relativt. Ingen vet hvordan disse fruene ser ut. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sant nok. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nei, nå tar jeg kveld. Goodienighty. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja god natt. Selv om jeg sovnet på sofaen og våknet for noen timer siden er jeg ikke så søvnig, men tror jeg skal prøve å legge meg allikevel. Får se noen episoder med The Mentalist eller noe hvis det ikke funker. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Våkn opp! Det er morgenen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Da har jeg endelig fått admin rights på skole PCen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvordan? Er interessert i dette selv, og jeg har kommet over en guide på Freak.no som visstnok skal fikse det, men jeg tenker at det er litt risikabelt hvis man må ha hjelp/service fra skolen eller noe. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Alle skal ha admin rights. Det var bare en systemfeil som gjorde at jeg ikke fikk det fra starten av. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) OH MY GOD! I WANT AN IPHONE!!! Endret 3. september 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har det spillet der på iPhonen min. Bortsett fra litt kronglete styring, så er det en maktdemonstrasjon uten like. Nydelig å se på. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Gøy å måtte vente i 1,5 time på buss når det tar 5 min å kjøre. Skal laste ned den tech demoen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvorfor ikke spasere? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fordi jeg er syk. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har det spillet der på iPhonen min. Bortsett fra litt kronglete styring, så er det en maktdemonstrasjon uten like. Nydelig å se på. Akkurat det gav meg veldig lyst til å kjøpe iPhone 4! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Veldig imponerende hva de klarer å få til på så små enheter. Er det noe på PSP eller DS som likner på det rent teknisk? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Kan absolutt anbefale den Gikk selv fra en 1. gen iPhone til iPhone 4. En nydelig telefon/gadget, dog jeg er tvil om designet med glass på begge sider var et smart valg. @Laland: Hva med siste MGS til PSP? Har ikke prøvd det, men hører folk sier det er et teknisk godt spill. Endret 3. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Der tror jeg du er inne på noe! Innmari pent det også. Fant noen bilder kjapt ved å google Metal Gears Solid Peace Walker. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Veldig, veldig flotte karaktermodeller. Endret 3. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det ser ikke dårlig ut det der nei. Teksturene ser ikke like detaljerte ut, men vet ikke om det har med det såkalte retina displayet på iPhone 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå