Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Den Globale Oppvarmingen er her den.... Har aldri vært så lite snø egentlig, så jeg skal ikke klage. Har i den siste måneden vært nesten ingen snø, verken på veiene eller på fjellet. Og det skal jeg pinande ikke klage på, hater snø... vil ha sommer. Dessverre merket jeg at det ble kaldere og kaldere, det begynte å regne...og BAM, en morgenen var det så mye snø at jeg måtte vasse igjennom 1 meter snø i dongeri og joggesko. Nesumar Edit: Står til Riot? Long time no see Endret 7. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Knights of Cydonia- muse :wub: dyyyyyyyyyyddøøøøøødyydadadddødødddyyyyyyyyyyyydiiiiidyydddooaaaa edit: er :wub: borte? edit2: dumt spørsmål.. edit3: wooo:love: er tilbake! edit4: Endret 7. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vi kom til 16 dels finale i Norway cup (fotball) for noen år siden, vi var litt uheldige og kom mot ungarske bola folk, som tapte mot FC united i finalen elr no. Vi kom til kvartfinale. Skjul I B-sluttspillet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 du går jo på dop da, ikke rart dere kom så langt. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Den Globale Oppvarmingen er her den....Har aldri vært så lite snø egentlig, så jeg skal ikke klage. Har i den siste måneden vært nesten ingen snø, verken på veiene eller på fjellet. Og det skal jeg pinande ikke klage på, hater snø... vil ha sommer. Dessverre merket jeg at det ble kaldere og kaldere, det begynte å regne...og BAM, en morgenen var det så mye snø at jeg måtte vasse igjennom 1 meter snø i dongeri og joggesko. Nesumar Edit: Står til Riot? Long time no see Hvorfor tok du ikke på deg noe bedre klær enn dongeri og joggesko? Jo står bra til. Holde meg litt vekke fra pcen så jeg blir trøtt og sovner. Møte i morra. >.> Skjer lizm? EDIT: Ohshi~ 600 \o/ Endret 7. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 600, grattis, er du først? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, en viss forumspammer har mer enn meg. Lå ganske langt bak meg men så gikk h*n inn i hver tråd og spurte hva det var for noe. x) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvem er det da? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Du ser da det i forumets top 20, tror jeg. Neida, grei kar det men er en god del usaklige innlegg i postcountforumer fra karen. PS: Er da litt hykler når jeg kaller han forumspammer. Har da noenoghundre innlegg her. EDIT: Faktisk 137 Endret 7. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Haha easy now Drit i postcount da, skriv heller et stort innlegg med mening en 40 meningsløse med ikke mer en 3 ord. Folk legger kjapt merke til sånt, og det er kjipt å få rykte på seg. Ang. det med dongeri og joggesko er at jeg som regel glemmer meg bort om morgenen og ser plutselig bussen komme rundt hjørnet, som betyr at jeg bare må få på meg noe å springe ut. Ble tilogmed så gale engang at jeg ble nødt til å ta på meg sokkene inni bussen. Hvilket møte er det du skal på som du har klaget som mye om i det siste? PS. Time to pwn Queen Gohma å få den første krystallen eller hva pokker det kaltes. Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lykke til med Zelda! Skal finne meg i å spille det nå også. *finne xboxkontroller* Nei bare "informasjonsmøte" (sikkert fint ord for intervju >_>) med Lefdal. Håper på å få jobben da jeg trenger den veldig og det å være selger hadde vært ypperlig da jeg liker hardware. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eyyy.. jeg ligger på 9ende plass totalt! Ownage! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Merket at hver gang jeg hører gitarspill i det siste har jeg blitt skikkelig glad, så nå er det kun akustisk på Spotify Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/6IoHyaTNmwnqOiu2nK5mQv http://open.spotify.com/track/4iG1pciWC4u4FK3gAproXH Endret 7. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Drepte kjærringa med å skyte henne 2 ganger i øya å slå mens hun var "stunnet"... Jeezes, det er jo nesten like lett som Kel`Thuzad i det nye Naxxramas... hehe. Men det var morro, er lenge siden jeg pwnet henne, nå skal jeg til slottet å møte prinsessen, og så opp til The Mountain of DOOOOOM....scary shit Ang. møtet ditt, hørtes det riktig nok viktig ut, håper det går bra til slutt. Hvis ikke er det bare å si ifra, så ordner din kompis Nesumar fra Lofoten opp, no problemo Nesumar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har noen et tips for å fjerne en stor metallknapp bak på olabukse? Den har blitt bøyd, og skaper stygge merker hvor enn jeg sitter. Btw; en måte å se hvor mange innlegg man har i denne tråden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Iron Man fenger bedre, selv om paranoid er kræisi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har hekta på Crazy train Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Btw; en måte å se hvor mange innlegg man har i denne tråden? Gå på "småprat" og trykk på tallet som viser hvor mange innlegg det er i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 #4, det må vi gjøre noe med. Innen kvelden har jeg mer enn Lakus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå