Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ein aldri så liten prestasjon Zlatzman, sikkert noko som har hengt seg opp. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Vell, blir spennende å følge videre med på forumet imorgen ihvertfall. Regner med at de manglende trådene vil være oppe, så da er det bare å si god natt og kos dere videre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var ikke plass til tastaturet på bordet, så hadde det i fanget. Mista det i bakken, det tålte det visst ikke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mamma? Når må jeg legge meg :unsure: ? Har fysikkprøve i morra, men har ikke hatt tid til å øve så mye i dag, så må kanskje da skippertak nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kult at tråden min ble stengt 3 ganger på rad, ja. Ikke alle som er vant til å stenge en tråd. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=89 Blir definitivt vanskelig å poste der ever again ja. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror trippel-stengningen har noe med å gjøre at rapporter vises som PM-meldinger for moderatorene. Så alle moderatorene mottar en PM hver gang noen rapporterer et innlegg eller en tråd. Dermed vil alle selvfølgelig gå inn samtidig og moderere. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den burde være ganske stengt nå, ja. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror trippel-stengningen har noe med å gjøre at rapporter vises som PM-meldinger for moderatorene. Så alle moderatorene mottar en PM hver gang noen rapporterer et innlegg eller en tråd. Dermed vil alle selvfølgelig gå inn samtidig og moderere. Ser vel hvem som deltar i emnet også. Men mangler rapporteringssytemet fra Diskusjon.no ja. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da sier jeg god natt og lykke til videre med nytt gamer.no, og en ekstra takk for at dere akkurat ødela tida jeg hadde satt av til å øve på historieprøve Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 God natt, ja. Nå må jeg nesten køye selv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 God natt Darkbuster. Bare jeg som vil holde meg til 80x80 avatar? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 God natt Darkbuster. Bare jeg som vil holde meg til 80x80 avatar? Tja. Forløplig holder jeg meg til en 80*80 jeg og. Men om 90*90 blir den nye standarden retter jeg meg etter flertallet. Synes det oppstod en så fin avatarkultur på diskusjon.no der alle hadde like stor avatar (de aller fleste iallefall). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mekka 90x90 med én gang jeg. Har originalfila liggende, så tok meg ikke mange sekunder. Regner det hele som litt midlertidig frem til retningslinjene er på plass. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 90*90 er akkurat passe IMO. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Midlertidige retningslinjer vil komme i løpet av ikke så alt for lang tid. De må bare lages først. (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har også 80x80 avatar, tok mitt gamle fra det andre forumet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm. DNFK tok meg aldri helt med den stormen jeg forventet. Kan være på grunn jeg egentlig er så aktiv på forumene. Men, jaja, vi lever bare en gang, og vi dør bare en gang. Så: SO1! HIT ME. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg likte 90x90-avaterene jeg og, og spesielt 50 kb grensa. Men den blir vel senket om ikke lenge, eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Liker 80x80 jeg, har også rotet bort den originale avataren som er på 150x150. Lite pent med oppskalert avatar skal jeg si deg. Prøvde det i sta. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har faktisk ikke 80x80 og har aldri hatt det heller, liker avataren min bedre sånn som nå egentlig, mest siden den har vært sånn siden den dagen jeg registerte meg på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå