Erik Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg mener nå at man ikke skal stikke nesen sin i andres saker... Ba-dom-tisj Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sitter og lurer på om jeg skal forhåndsbestille Fable 3 CE O_o Har litt lyst ^^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) @ Elefantvideoen: Det var nok digg tenker jeg. Skal prøve noe helsekostgreier som skal få meg til å sove i kveld. Må bare bestemme meg for når jeg skal legge meg, sånn at jeg kan ta de pillene og drikke den teen en time før. Jeg har forhåndsbestilt CE av Fable 3. Endret 1. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvor forhåndsbestilte du? Jeg har bestilt meg en iPhone 4. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tok en sjangs på Game.no Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvor forhåndsbestilte du? Jeg har bestilt meg en iPhone 4. Gratulerer Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=iten0TaUstQ Hold den...? SERVIETTEEEEENNNN!!!!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=InZNBcJTmWs Haha, hva skjer med VG Nett? Det ser ut til å være en litt avansert Rick Roll mest av alt, selv om de hevder at det er en teknisk feil. Utrolig kult. Endret 1. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det samme tenkte jeg første gang jeg så det. Uansett, kos dere videre, nå køyer jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har nettopp kommet hjem fra The Expendables og jeg må bare få si det at den filmen er sinnsyk! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Haha, hva skjer med VG Nett? Det ser ut til å være en litt avansert Rick Roll mest av alt, selv om de hevder at det er en teknisk feil. Utrolig kult. Har sett det før. Rimelig kult likevel. Endret 1. september 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 På 1:50 så det ut som om han skulle rive av Kermit sine armer. "No cookie, no guessing game? from clues. Arrivederci, Frog." Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Haha, hva skjer med VG Nett? Det ser ut til å være en litt avansert Rick Roll mest av alt, selv om de hevder at det er en teknisk feil. Utrolig kult. Har sett det før. Rimelig kult likevel. Sendte dem en mail hvor jeg skrev akkurat hva jeg syns om den ^_^ Og CDON.com har Fable 3 CE til 899,-. Litt usikker på om jeg skal slå til eller ikke. Endret 1. september 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal jeg spille litt Borderlands før jeg finner køya, mon tro? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 God natt. Håper jeg er frisk i morgen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal jeg spille litt Borderlands før jeg finner køya, mon tro? Alle skal alltid spille Borderlands. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Meget godt sagt. Får vel kanskje gjøre det da. Fortsatt der jeg slapp med min Lvl. 25 Soldier idag, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg la det fra meg in the first place. btw: Altiboy, skulle ikke du reise til England for å kjøpe deg en iPhone 4. Leste nettopp at du hadde bestilt en istedet. What gives? Endret 1. september 2010 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har gått litt lei, men tror jeg skal fyre opp Fraps og ta opp i det jeg starter det igjen for å få et lass med achievements på én gang. Londonturen ble ikke noe av rett og slett fordi det ikke ville lønne seg alt i alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå