Error Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Har hatt en nokså dårlig kveld på grunn av diverse ting. Nå er det senga neste, og så satser jeg på at jeg legger fra meg deppe-moduset i drømmene. God natt Edit: Backstabber, du kommer ikke tilfeldigvis fra et sted som heter Vinjevoll? Endret 31. august 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Joiner AltF4 og Error, og legger meg :rolleyes: Endret 31. august 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det plass til dere alle tre i senga da? ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det plass til dere alle tre i senga da? ^_^ Var det et hint? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvem vet? ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Awwwee. Idag er det lydproduksjon! En fiiin dag it is. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er hjemme fra skolen fordi jeg er syk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nå er det religion med noe som lett er den morsomste læreren jeg har hatt. Engasjerende, flink med metaforer og appelerende til alle. God stemning! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Digger slike forelesere Laland. Idag fikk jeg bumperen fra apple, som de ga ut til alle som kjøpte iPhone 4 før en eller annen dato i September. Og mens vi er inne på apple. Er spent på eventen deres i kveld! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvilken tok du? Jeg tok den øverste i Case Program-appen, den til Apple som ikke dekker baken. Vet ikke hvor lenge den holder, men da er ihvertfall telefonen shiny bak. Enn så lenge. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tok bumper-case'n tror jeg. Den svarte fra apple, som bare dekker rundt, og ikke bak eller foran. Har et gjennomsiktig "plastlag" bak, så baksiden ikke ripes når jeg legger den fra meg. Vet ikke helt hva jeg syns om den ennå. Virker gjennomtenkt med tanke på knappene, men ser ikke helt hvor mye den beskytter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer sterkt å lage meg Taco i dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det synes jeg du skal gjøre. Forøvrig er det en noe uheldig annonse på Dagbladet.no i dag, særlig med deres nye design. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja, det nye designet gir enorme reklamer! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det synes jeg du skal gjøre. Forøvrig er det en noe uheldig annonse på Dagbladet.no i dag, særlig med deres nye design. Hell.. Den hovedoverskriften angår en skole veldig i nærheten av meg. Den ligger noen hundre meter unna barneskolen jeg gikk på, og som min yngste bror på 8 går på nå. Sånt er fælt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Neste på agendaen: Taco, tett etterfulgt av Borderlands. En god dag med andre ord. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi nærmer oss side 4000 ^_^ Jeg har syklet en time på spinningssykkel og sett på Stargate SG-1. Awesome! And by the way. STYGGE, STYGGE MANN http://www.vgtv.no/?id=31788&category=1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg mener nå at man ikke skal stikke nesen sin i andres saker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå