Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

4chan kommer til å renne over av 13 år gamle gutter snart. Alle på jakt etter å bli helten som brakte dyreplagerne til rettferdighet.

Det er langt ifra noe nytt at man dreper valper. De fleste kaster dem vel bare i bakken, men noen bruker også sekker som de knyter igjen og senker i vannet med en stor stein.

Ikke noe nytt nei, men jeg blir like forbannet hver gang jeg hører om det. Jeg får helt vondt i sjelen av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har sett Death Note? Har latt meg blitt fortalt at det er så bra o_O

Ja, og den er helt utrolig bra. En av de første animeene jeg så og satt med gåsehud allerede etter 2. episode. Virkelig å anbefale.

Og bare å spørre meg for anbefalinger til flere anime, har sett tonnevis av dem. ^_^

Edit: Denne sier alt

http://www.youtube.com/watch?v=_uUVX376U4M

Edit: The Exorcist ripoff, I know. Men kul allikevel.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Er egentlig ikke for "show" jeg vil sende GiantBomb noe, men fordi de er awesome ^_^

Om noen har sett Propaganda Mailbag episoden så har jeg utrolig lyst til å lage noen lignende plakater, men med nordisk mønster. Synes det dessverre blir litt kopiering. Hva med å sende dem en hel haug med nisser, troll og vikinghjelmer i plast?

Lenke til kommentar
Noen her som har sett Death Note? Har latt meg blitt fortalt at det er så bra o_O
Har lest den, og elsket den. Vet ikke om animen er like bra.

Er det mulig å lese den på nettet eller må man kjøpe det?

Craxdm:Har sett animen og den er verdt å se. Soundtracket er fantastisk! Vil også anbefale FMA.

@Craxdm: Jeg har sett den, nesten hele iallefall. En av de bedre animene der ute, samme med mangaen.Animen er ikke så lang heller, så jeg ville prøvd meg på den om du skal se noe.

Ja, og den er helt utrolig bra. En av de første animeene jeg så og satt med gåsehud allerede etter 2. episode. Virkelig å anbefale.Og bare å spørre meg for anbefalinger til flere anime, har sett tonnevis av dem. ^_^

Ser det dere skriver. En kamerat har det både på japansk og på engelsk (er sikker på at han har skaffet det på lovlig vis, men velger å ikke utforske saken :whistle:). Jeg er ikke vant med å se anime så liker egentlig ikke å se ting på japansk. Er det slik at jeg burde se det på japansk?

Lenke til kommentar

Vel det er vel smak og behag, men min erfaring er at de fleste engelske dubber er elendige i forhold til den japanske. :)

Edit: De mest kjente seriene er lett å skaffe på lovlig vis, Platekompaniet selger en god del av dem, men det koster en del. Alle episodene med Death Note koster vel 6-700 kroner tror jeg.

Edit2: Det er fullt mulig å lese mangaen på nett, men som med de fleste andre ting på internett så er det på grensen til hva som er lovlig. ;)

Lenke til kommentar

649 kr var det den kostet ja, jeg husket godt. ^_^

Har forøvrig en hylle med 16-17 slike samlebokser selv, men har også lagret mange av dem på hardisken da jeg ikke gidder å drasse med meg masse dvd-plater på tur. :innocent:

Edit: Kan forresten informere om at PK selger FMA: Brotherhood på blu-ray nå. Løp og kjøp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...