Villanden Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg gjentar bedriften fra i går med to hamburgere og pommes frites i dag også. Why? For jeg skal se The Expendables idag! Awesomeness x2 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg sier Riisen. ^_^ Han der LordKat fyren virker skikkelig ålreit. En kul kis. Lo mye da han skulle uttale Gudbrandsdalost, eller hvilken type brunost det nå var. Also: Sjekket blodsukkeret i dag. Lå på 5,6. Det er vel helt ok tror jeg. Det beste var at langtidsblodsukkeret lå på samme nivå. Da gjenstår det å se hvordan det går med den insulinresistensgreia. Noe jeg håper jeg ikke har... <_< Hva skal jeg ha til middag i dag? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nokon som har ei god oppskrift til vodoo dukker, eller ein guide til massemord med øks? Må på tokt mot steam og play.com tenkjer eg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skal du gå til krig mot Play.com og Steam? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kjøpte for ei stund sidan ME1 til steam, hadde ME2 på cd. Kunne ikkje importere til ME2 fordi det var forskjellig platform. Tok den på mi kappe, eg kunne ha undersøkt det betre, sjølvom det er skammeleg og bullshit at det er sånn. Kjøpte også Awakening på cd, og hadde DA:O på steam, same bullshit. No kjøpte eg ME1 frå play.com på cd, men uten å informere meg fekk eg ein Valve cd, som gjer at eg står med TO kopiar av steam ME1, og INGEN AV DEI kan importerast til ME2!!!! Steam og play.com burde @#{%@§ med ein @£§/¤ og $#@ med ein $#&§ og @£§&£! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Eh...kan man ikke sende tilbake da? På Play.com er det to forskjellige spill av Mass effect. http://www.play.com/Games/PC/4-/10287938/Mass-Effect-2/Product.html# http://www.play.com/Games/PC/4-/5416474/Mass-Effect/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0# Hvilken kjøpte du? Svinebiff og ris til middag! Endret 31. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 ME1. Og nei. For eg har opna den, så ingen retur da, frå kva eg las på play.com. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg spleiser med deg! Doitdoitdoitdoitdoitdoitdooooiiiiit. Den videoen var så full av win at det ble litt for mye for meg. Do it. Er veldig på nippet til å gjøre det. Hadde jeg hatt en formening om hva jeg skulle sendt ham, ville jeg gjort det så snart som mulig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 ME1. Og nei. For eg har opna den, så ingen retur da, frå kva eg las på play.com. Heite... La ikke merke til det 2 tallet på den ene. Jeg trodde det var to versjoner av første ME. Tja, da vet jeg ikke hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Eg har jo sagt det. Vodoo-time, mon! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg spleiser med deg! Doitdoitdoitdoitdoitdoitdooooiiiiit. Den videoen var så full av win at det ble litt for mye for meg. Do it. Er veldig på nippet til å gjøre det. Hadde jeg hatt en formening om hva jeg skulle sendt ham, ville jeg gjort det så snart som mulig. Godt grunnlag for en avstemning kanskje? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tja, i så fall ville jeg fått kontakt først, når jeg tenker meg om. Greit at vi hører at han er villig til å gjøre det før vi går helt av skaftet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Mhm, han har jo allerede gjort en Norway video. Kunne eventuelt sendt til Giantbomb hvis det ikke går. Ikke like morsomt, men mange flere som følger med der Edit: Forresten, går det an å bruke en laptop til dual-screening? Dvs, bruke stasjonær pc + skjerm og laptopskjermen. Endret 31. august 2010 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg ville ihvertfall pratet med han før jeg skraplegger ideen. Kan ikke være så vanskelig å få tak i ham. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Han har vel en mail eller noe kanskje? Jeg regner med at du har sjekket siden hans? http://www.lordkat.com/contact-us.html Ingen vits i å vri hjernene våre etter ideer for hva vi skal sende om han ikke gidder å gjøre det på nytt. Endret 31. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har iallefall flere ganger tenkt på å sende noe til GiantBomb. Om noen blir med å spleise så kan vel det gjennomføres rimelig greit. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hva skulle vi sendt dit da? Lager de sånne programmer der de spiser slike ting? Eller bare lager de en video der de viser frem det de har fått i posten. Also: http://www.dagbladet.no/2010/08/31/nyheter/utenriks/dyremishandling/dyrenes_nyheter/13202146/ Disse som gjør sånt skal brenne i helvete til evig tid, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 4chan kommer til å renne over av 13 år gamle gutter snart. Alle på jakt etter å bli helten som brakte dyreplagerne til rettferdighet. Det er langt ifra noe nytt at man dreper valper. De fleste kaster dem vel bare i bakken, men noen bruker også sekker som de knyter igjen og senker i vannet med en stor stein. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kunne godt sendt noe til GiantBomb også, men jeg er så godt som aldri der, og vet derfor ikke helt hvordan de operer med sånt. Forøvrig husker jeg at de åpnet masse brev en gang, men hvis det hadde blitt noe slikt de hadde gjort, hadde det vært ti sekunder "amagad, der åpner de VÅR pakke, eeek!", for deretter å gått videre. LordKaT ga meg 40 fantastiske minutter, og jeg har et håp om at han ville klart det igjen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg stemmer for LordKaT, om han fortsatt er interessert. Er selvfølgelig med og spleiser om det blir noe. Vært kult å diskutert hva vi skulle ha sendt. Har igrunn ikke noe forhold til GiantBomb. Endret 31. august 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå