Craxmerax Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Duden i videoen er full av win Haha xD x-Factor i England er flott. Digger Simon Cowell og Louie Walsh ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når han Lordkat fyren kommer til brunosten, hahaha, har ikke ledd så myep å lenge Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Samme her Error. At det var mulig å uttale Gudbrandsdalsost så galt var jeg egentlig ikke klar over ^_^ Oss, mutch? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Milde himmel! Den der var dagens! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Uææ, følte en plutselig trang til å se meg i speilet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Om man myser på skjermen så ser man hva han skriver! Definitivt ikke meg! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når han Lordkat fyren kommer til brunosten, hahaha, har ikke ledd så myep å lenge Holdt på å daue når han kom til Leverposteien. Liker måten han bruker ostehøvelen til alt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 For min del var det det at han brukte lomper til absolutt alt som tok kaka. Om det ikke var hatet hans mot den onde Synnøve-dama ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Leverpostei på lomper har jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 "I like that solo stuff" Haha. Genialt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 LordKaT videoen var noe av det morsomste jeg har sett på lenge. Den var så hysterisk at jeg vurderer å prøve å komme i kontakt med han, slik at vi kan avtale at jeg sender opp enda mer særegen, norsk mat. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Duden i videoen er full av win Hu kjerringa der har jaggu fått bruke autotune! Jeg vrir meg i smerte, denne videoen var ikke morsom. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 LordKaT videoen var noe av det morsomste jeg har sett på lenge. Den var så hysterisk at jeg vurderer å prøve å komme i kontakt med han, slik at vi kan avtale at jeg sender opp enda mer særegen, norsk mat. Jeg spleiser med deg! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er i debatt med en venn, dere kan være med hvis dere vil: Jeg mener Risen(spillet) uttales "Rissen". Kamreraten min mener "Raisen". Hva er riktig? Jeg mener selvfølgelig at det uttales etteer ordet brukt i setningen He has risen, som i han har stått opp. God morgen forrsten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Nei, nei, det uttales selvfølgelig risen, som i matsorten. Men jeg vil si du har rett, det uttales "rissen". Edit: Som bevis kan du vise ham denne traileren. Endret 31. august 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg er i debatt med en venn, dere kan være med hvis dere vil: Jeg mener Risen(spillet) uttales "Rissen". Kamreraten min mener "Raisen". Hva er riktig? Jeg mener selvfølgelig at det uttales etteer ordet brukt i setningen He has risen, som i han har stått opp. God morgen forrsten. Hadde akkurat samme diskusjon med en kollega av meg på jobb, jeg mente det uttales Rissen, og kollegaen min 'Raisen'. Det endte med at en kunde som tilfeldigvis hørte hva vi diskuterte om (og som tilfeldigvis var engelsklærer) gav oss den riktige uttalen, nemlig 'Rissen'. Endret 31. august 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er i debatt med en venn, dere kan være med hvis dere vil: Jeg mener Risen(spillet) uttales "Rissen". Kamreraten min mener "Raisen". Hva er riktig? Jeg mener selvfølgelig at det uttales etteer ordet brukt i setningen He has risen, som i han har stått opp. God morgen forrsten. "Rissen" er helt korrekt God dag folks. Toast til middag ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Når han Lordkat fyren kommer til brunosten, hahaha, har ikke ledd så myep å lenge Lo mest i starten jeg, da han dro frem lompene, lefsene og Soloen og leste opp ingrediensene. LordKaT videoen var noe av det morsomste jeg har sett på lenge. Den var så hysterisk at jeg vurderer å prøve å komme i kontakt med han, slik at vi kan avtale at jeg sender opp enda mer særegen, norsk mat. Doitdoitdoitdoitdoitdoitdooooiiiiit. Den videoen var så full av win at det ble litt for mye for meg. Do it. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 God ettermiddag. Alt for tidlig med middag nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå