Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AaaaaatS(j)OHar nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden?Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft!

Får skole PCen i morgen. Den koster 7000 på komplett ^^

Lenke til kommentar

AaaaaatS(j)OHar nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden?Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft!

Får skole PCen i morgen. Den koster 7000 på komplett ^^

 

Du får samme pcen ja, men som regel er de klokket ned så de blir dårligere enn den du kunne kjøpt fra komplett. Vi har Dell Latitude e5500, minste klokkehastighet på PCU man kan kjøpe den med er på 2,26 ghz, men våre ble klokket ned til 1,6 ghz <_<

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen steder som selger 1960-tallsklær? Jeg er ikke interessert i å kjøpe hippieklær eller en eller annen dress. Greia er at det blir 1960-talls kostymeparty om to uker og jeg vil ikke ha det samme kostymet som tjue andre (hippie) eller noe som er kjedelig å gå med (dress).

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen steder som selger 1960-tallsklær? Jeg er ikke interessert i å kjøpe hippieklær eller en eller annen dress. Greia er at det blir 1960-talls kostymeparty om to uker og jeg vil ikke ha det samme kostymet som tjue andre (hippie) eller noe som er kjedelig å gå med (dress).

 

Hvis du har besteforeldre går det jo an å høre der?

Lenke til kommentar

AaaaaatS(j)OHar nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden?Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft!

Får skole PCen i morgen. Den koster 7000 på komplett ^^

 

What tha heeeel? Fikk denne lille shitten, i rød. Har ikke adminrights på den heller, så får ikke gamet noe særlig på den.

 

EDIT: Den er min når jeg slutter på skolen da, så jeg kan vel jukse til meg rettigheter om jeg gidder.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...