Cloudemyx Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 hadde nok funket det også. B) Jeg har foccacia med kylling! Yømmi! Skal faste fra klokka 12 i kveld, siden jeg skal til legen og måle blodsukkeret i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Å nei, faste når du sover. Så forferdelig ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg vet. Det er helt krise ettersom jeg har vane for å gå i søvne og plyndre kjøleskapet. ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 hadde nok funket det også. B) Jeg har foccacia med kylling! Yømmi! Skal faste fra klokka 12 i kveld, siden jeg skal til legen og måle blodsukkeret i morgen tidlig. U win! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 AaaaaatS(j)OHar nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden?Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft! Får skole PCen i morgen. Den koster 7000 på komplett ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nettopp kastet i meg to hamburgere og pommes frites. Nå blir det Mafia II. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Nettopp kastet i meg to hamburgere og pommes frites. Nå blir det Mafia II. Perfectness. Tror du koser deg mest i hele norge idag. Endret 30. august 2010 av ShampooMacTavish Endret etter ønske av brukeren. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 http://www.pompeiana.org/Resources/Ancient/Graffiti%20from%20Pompeii.htm Fantastisk! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 AaaaaatS(j)OHar nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden?Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft! Får skole PCen i morgen. Den koster 7000 på komplett ^^ Du får samme pcen ja, men som regel er de klokket ned så de blir dårligere enn den du kunne kjøpt fra komplett. Vi har Dell Latitude e5500, minste klokkehastighet på PCU man kan kjøpe den med er på 2,26 ghz, men våre ble klokket ned til 1,6 ghz <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Klokk opp igjen da vel ^_^ Klon harddisken og lagre den på hjemme-pc´en, formater skolelaptopen og gjør hva faen du vil. Om du må levere den inn på slutten av året klokker du den ned igjen og gjenoppretter klonen din. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Pokker ta, begynner å få vondt i halsen. Og vil ikke'n er jævlig vanskelig å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om noen steder som selger 1960-tallsklær? Jeg er ikke interessert i å kjøpe hippieklær eller en eller annen dress. Greia er at det blir 1960-talls kostymeparty om to uker og jeg vil ikke ha det samme kostymet som tjue andre (hippie) eller noe som er kjedelig å gå med (dress). Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet om noen steder som selger 1960-tallsklær? Jeg er ikke interessert i å kjøpe hippieklær eller en eller annen dress. Greia er at det blir 1960-talls kostymeparty om to uker og jeg vil ikke ha det samme kostymet som tjue andre (hippie) eller noe som er kjedelig å gå med (dress). Hvis du har besteforeldre går det jo an å høre der? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Problemet er at besteforeldrene mine var enten mye bredere enn meg eller mye høyere Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nettopp kastet i meg to hamburgere og pommes frites. Nå blir det Mafia II. Perfectness. Tror du koser deg emst i hele norge idag. Ganske sikker på det ja. Men nå er jeg ferdig med Mafia II. Så da får jeg gå tilbake til å stirre i veggen og glede meg til å se The Expendables i morgen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Duden i videoen er full av win Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Han var definitivt full av win. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) AaaaaatS(j)OHar nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden?Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft! Får skole PCen i morgen. Den koster 7000 på komplett ^^ What tha heeeel? Fikk denne lille shitten, i rød. Har ikke adminrights på den heller, så får ikke gamet noe særlig på den. EDIT: Den er min når jeg slutter på skolen da, så jeg kan vel jukse til meg rettigheter om jeg gidder. Endret 30. august 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det er ihvertfall sikkert. Når derimot. http://www.lordkat.com/lordkat-eats-norway.html G.e.n.i.a.l.t It was the awesome! Hahahaaha, jeg ler Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hahaha, fullstendig latterkrampe jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå