Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Min biff ble bra den. Ikke at det var jeg som stekte den da. Nå må jeg hjem. Jeg har så vidt jeg vet ikke internett der akkurat nå, såeh.... <_< Kjipe greier... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dette begynner å bli farlig likt meg tror jeg. Minus hele problemstillingen om å egentlig ha noen å date. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Nå er jeg hjemme og åpenbart har jeg internett her. Bare Steam funker nå så... Steam funker! Milde himmel så bra! Da slipper jeg å henge meg. Nei...ikke avhengig i det hele tatt.... Endret 29. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dette begynner å bli farlig likt meg tror jeg. Minus hele problemstillingen om å egentlig ha noen å date. Du begynner å bli desperat? Hvilken av dem er det du sikter til at er som deg? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ikke egentlig, for så lenge min sivilstand er hjemmeboende uten noen fast jobb velger jeg å la det være - samtidig er det jo ikke til å skjule at jeg gjerne skulle hat noen å være sammen med på kveldstid utover en hovedperson i et spill eller dere (uten at jeg mener noe galt om noen av tingene!). Jeg er Dilbert med andre ord. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Skjønner. Du vil alltid ha oss da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nettopp! Den skapningen finnes ikke. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Litt vanskelig å kile dere om morgenen. Eller binde og slå dere på kveldstid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg har møtt plenty av de som ikke har hatt lyst på meg iallefall, så det RoR sier stemmer ikke helt... BORK! BORK! BORK! Endret 29. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Men ingen på forumet her vell? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nei, er vel igen som har sagt det her på forumet. O_O' Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Litt vanskelig å kile dere om morgenen. Eller binde og slå dere på kveldstid. Vel, jeg står alltid til disposisjon. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 AaaaaatS(j)O Har nettopp lest gjennom et par sider med kvalitetsSO, og kost meg med det. Hva skjer i de mange forumtrollhjem for tiden? Selv har jeg vært på vestlandet (Møre og Romsdal) og besøkt besteforeldrene mine i helgen. Nå er det skole, og jeg har endelig fått skolePC, yay! Norsk i 4 skoletimer, så litt Naturfag og da er det hjem til Starcraft! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg savner Roma og vil til London samtidig. Jeg liker at katolikker sparer på lik. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Sparer katolikker på lik? Isåfall må de ha oppsamlet en real haug med lik nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Litt vanskelig å kile dere om morgenen. Eller binde og slå dere på kveldstid. Vel, jeg står alltid til disposisjon. Me too, buddy. En trønder om dagen er godt for magen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 God dag. Kylling til middag med en heidundrende hodeverk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hadde det ikke vært for at jeg skulle stå opp tidlig i dag hadde jeg gått i fistel. Hun dama som bor under meg begynte og spille musikkk 11.30 i dag. Sånn hip-hop/rap piss på full guffe. Jeg hørte det tilogmed når jeg stod i dusjen. Det er ikke snakk om bare dunking fra bassen heller, jeg hører jo helt fint hele teksten. FFFUUUU.... Vurderer å stå opp tidlig en dag og spille den jeg hører på, på full guffe, så skal vi se om hun synes det er like morro.^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Lurer på om det er idag jeg kjører den ultimate forholdstesten og spinner igang Die Hard 3. Jeg hadde heller dratt frem noe av Jap-popen du har posta i musikktråden her på forumet Endret 30. august 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå