Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er selvfølgelig ikke bare den friske appelsinsmaken som gjør Fp til appelsinbrusvinner, det er prisen, smaken og kullsyremengden. Samt flasken som er mer miljøvennlig og etiketten som kan klistres morsomt i panna mens man drikker.

Det er kullsyra som gjør Soloen så god, og jeg elsker å drikke den så fort at det brenner i halsen. Etiketten sitter også godt fast på kroppen om man tar den av flaska, så FP er langt på vei taperen her.

Lenke til kommentar

Det var flere muslimer i Jerusalem enn kristne under korstogene i det 12. århundre.

Det var 300 som likte appelsinbrus skikkelig godt engang, de var SPARTANS(gresk for appelsin). De banka dritten ut av en hel haug av folk, levde kun på FP brus.

Jeg lol'd.

Jeg liker ikke appelsin, men jeg liker appelsinbrus. Hvor står jeg i denne krigen?

Du er på min side. Du frastøter deg den ekte appelsinen.

Good to know. Jeg frastøter meg forøvrig også ekte bær av alle sorter, og tomat så fremt det ikke er snakk om ketchup.

Lenke til kommentar

A dark shadow raises in the east. He is gathering his army. (Fritt etter LotR, selv om det er helt feil sitert)

EDIT: Rumor grew of a shadow in the East, whispers of a nameless fear. FP appelisbrus AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaAAAA!!!!!!!

EDIT2: I saw the Eastern sky grow dark. But in the West, a pale light lingered. A voice was crying, "The doom is near at hand, Isildur's Bane (FP appelsinbrus) is found."

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...